En dan denk ik dat ik het voorlopig heb gehad met Proximus.
Wordt er ineens aan m'n deur gebeld en 2 mensen van Bpost aan m'n deur met de mededeling dat ze m'n zwarte telefoon moeten komen ophalen in opdracht van Proximus.
Ik val bijna van mijn stoep af van verbazing en ben sprakeloos.
Ik uitgelegd dat ik helemaal van niets weet,geen bericht van Proximus,enz...Niks!!
Voor zover ik me kan herinneren,heb ik die vroeger teruggebracht naar Belgacom.
Ik heb al een eeuwigheid een draadloos toestel.
Iemand dit ook meegemaakt??
Bladzijde 1 / 1
Raar verhaal, waren het geen oplichters?
Er stond iets verder een Bpost autootje.
IK heb hun gezegd dat ze aan Proximus moeten doorgeven om de volgende keer eerst de klant op de hoogte te brengen van een ophaling.
Ik heb eens gegoogeld en kan niets terugvinden
IK heb hun gezegd dat ze aan Proximus moeten doorgeven om de volgende keer eerst de klant op de hoogte te brengen van een ophaling.
Ik heb eens gegoogeld en kan niets terugvinden
Vreemd luchtje aan IMHO .. heck .. ik heb zelfs nog mijn allereerste telefoon, zo eentje met een draaischijf. Belgacom, destijds, wou 'm niet eens terug!
Kan iemand van Proximus hierop antwoorden??
En dan nog met zijn twee, heel raar en inderdaad die oude telefoons willen ze niet eens terug
Dat is ook mijn idee.
Zo zwaar is een telefoon niet 🙂
Zo zwaar is een telefoon niet 🙂
Waarschijnlijk oud busje van de post gekocht of busje overschilderd .
Bpost zal zeker nooit 2 man op pad sturen en Belgacom haalt ook geen telefoons op. Dat kost meer dan ze waard zijn en hun afvalberg wordt groter.
Bpost zal zeker nooit 2 man op pad sturen en Belgacom haalt ook geen telefoons op. Dat kost meer dan ze waard zijn en hun afvalberg wordt groter.
Bpost zal zeker nooit 2 man op pad sturen en Belgacom haalt ook geen telefoons op. Dat kost meer dan ze waard zijn en hun afvalberg wordt groter.
Kan dus wel!!!
Proximus heeft een contract met Bpost.
Wat betreft de zwarte telefoon berust dit denk ik op verkeerde communicatie
en gaat dit eerder over een modem of digicorder..
Zo zwaar is een telefoon niet :-)
Jobstudenten kunnen al begonnen zijn aan hun opleiding....
Wat het eerder probleem met de BBOX3 aangaat.
Telefonisch hebben ze me doorgegeven dat ik de oude BBox 2 in een doos,met wat kranten moest steken,en naar het postkantoor moest brengen waar het gratis verstuurd wordt.
En het verschil tussen een oude zwarte telefoon of een witte BBox is wel erg groot,he 🙂
Telefonisch hebben ze me doorgegeven dat ik de oude BBox 2 in een doos,met wat kranten moest steken,en naar het postkantoor moest brengen waar het gratis verstuurd wordt.
En het verschil tussen een oude zwarte telefoon of een witte BBox is wel erg groot,he 🙂
Zoals reeds gezegd kan het hier gaan om verkeerde informatie wat betreft de zwarte telefoon.
Hebt u die bbox zoals gevraagd al binnen gebracht in het postkantoor?
Hebt u die bbox zoals gevraagd al binnen gebracht in het postkantoor?
Ik heb zonet antwoord van een Proximus medewerker gekregen via FB:
"Ben je wel degelijk zeker dat dit voor Proximus was?
Want wij komen nooit langs om toestellen op te halen, ook Bpost niet in opdracht van ons.
Ook kan ik inderdaad geen toestellen die in huur zijn zien.
Dus dat zal zeker niet van ons geweest zijn."
"Ben je wel degelijk zeker dat dit voor Proximus was?
Want wij komen nooit langs om toestellen op te halen, ook Bpost niet in opdracht van ons.
Ook kan ik inderdaad geen toestellen die in huur zijn zien.
Dus dat zal zeker niet van ons geweest zijn."
afleveren via bpost gebeurt wel maar ophalen door bpost dat is wat anders!
Klopt.
Ik heb net gebeld met Bpost.
Zij doen zoiets niet.Dus die man wist nergens van.
Ze gaan het verder intern nakijken en zouden mij op de hoogte houden.
Ik heb net gebeld met Bpost.
Zij doen zoiets niet.Dus die man wist nergens van.
Ze gaan het verder intern nakijken en zouden mij op de hoogte houden.
OK.Het mysterie s opgelost.
Ik heb vandaag 2 keer de postchef van de Dilsen-Lanklaar aan de telefoon gehad.
De eerste keer viel die bijna van z'n stoel toen ik het hele verhaal vertelde.
Hij zou naar meer info op zoek gaan.
Een aantal uren later heeft die me weer opgebeld met de vermelding:
Bpost in Hasselt(hoofdkantoor van Limburg?) heeft bevestigd dat het inderdaad Proximus is geweest die aan Bpost de opdracht heeft gegeven om mijn oude telefoon te komen ophalen.
In mijn geval moest het de oude Bbox zijn.Dat waren die 2 vergeten ?
Toen ik de Bbox3,telefonisch,had besteld,heeft die medewerker mij doorgegeven om de oude in een doos te steken en naar het postkantoor te brengen vanwaar die gratis verstuurd wordt.
Terwijl Proximus me vandaag,via FB,nog heeft doorgegeven dat Proximus dit niet laat doen.
Wat een communicatie in het jaar 2017.Hoe is dit toch mogelijk?
Een mens krijgt schrik voor oplichters enz.
Wat ik deze week,op een paar dagen heb meegemaakt,gaat aan de gezondheid.
Niemand heeft er weet van,iedereen geeft door dat het niet kan,er is geen enkele opdracht gegeven,enz
En uiteindelijk is er wel opdracht gegeven door Proximus zelf.
Wat een klucht !!!
Ik heb vandaag 2 keer de postchef van de Dilsen-Lanklaar aan de telefoon gehad.
De eerste keer viel die bijna van z'n stoel toen ik het hele verhaal vertelde.
Hij zou naar meer info op zoek gaan.
Een aantal uren later heeft die me weer opgebeld met de vermelding:
Bpost in Hasselt(hoofdkantoor van Limburg?) heeft bevestigd dat het inderdaad Proximus is geweest die aan Bpost de opdracht heeft gegeven om mijn oude telefoon te komen ophalen.
In mijn geval moest het de oude Bbox zijn.Dat waren die 2 vergeten ?
Toen ik de Bbox3,telefonisch,had besteld,heeft die medewerker mij doorgegeven om de oude in een doos te steken en naar het postkantoor te brengen vanwaar die gratis verstuurd wordt.
Terwijl Proximus me vandaag,via FB,nog heeft doorgegeven dat Proximus dit niet laat doen.
Wat een communicatie in het jaar 2017.Hoe is dit toch mogelijk?
Een mens krijgt schrik voor oplichters enz.
Wat ik deze week,op een paar dagen heb meegemaakt,gaat aan de gezondheid.
Niemand heeft er weet van,iedereen geeft door dat het niet kan,er is geen enkele opdracht gegeven,enz
En uiteindelijk is er wel opdracht gegeven door Proximus zelf.
Wat een klucht !!!
Kan dus wel!!!
Proximus heeft een contract met Bpost.
Wat betreft de zwarte telefoon berust dit denk ik op verkeerde communicatie
en gaat dit eerder over een modem of digicorder..[/quote]
Zoals gezegd.... Ik heb bij Bpost gewerkt.
Ik denk dat het vaak gebeurd dat mensen los van elkaar verkeerde informatie doorgeven...
Proximus heeft een contract met Bpost.
Wat betreft de zwarte telefoon berust dit denk ik op verkeerde communicatie
en gaat dit eerder over een modem of digicorder..[/quote]
Zoals gezegd.... Ik heb bij Bpost gewerkt.
Ik denk dat het vaak gebeurd dat mensen los van elkaar verkeerde informatie doorgeven...
Dat kan zijn.
Maar als ik meerdere keren iedereen op de hoogte hou,dan verwacht ik wel dat er,buiten die postchef,ook iemand van Proximus eens onderzoek doet.
Alles afwijzen en blijven beschouwen als "niet waar" is zo makkelijk.
Ik zit mijn vrije tijd op te offeren om alles uit te zoeken.
Ik zit geld op te maken met al dat getelefoneer.
En als ze met 2 personen moeite hebben om een simpel woord als "Bbox2" te onthouden,is er toch wat mis met hun opleiding.
En waarom stuurt Proximus dan geen smsje of mail?
Voor hetzelfde staat hier morgen weer iemand die mijn tv en auto wil hebben in opdracht van ....
Ik geef niets mee zonder een opdracht van de opdrachtgever.
Maar als ik meerdere keren iedereen op de hoogte hou,dan verwacht ik wel dat er,buiten die postchef,ook iemand van Proximus eens onderzoek doet.
Alles afwijzen en blijven beschouwen als "niet waar" is zo makkelijk.
Ik zit mijn vrije tijd op te offeren om alles uit te zoeken.
Ik zit geld op te maken met al dat getelefoneer.
En als ze met 2 personen moeite hebben om een simpel woord als "Bbox2" te onthouden,is er toch wat mis met hun opleiding.
En waarom stuurt Proximus dan geen smsje of mail?
Voor hetzelfde staat hier morgen weer iemand die mijn tv en auto wil hebben in opdracht van ....
Ik geef niets mee zonder een opdracht van de opdrachtgever.
Zoals gezegd.... Ik heb bij Bpost gewerkt.
Ik denk dat het vaak gebeurd dat mensen los van elkaar verkeerde informatie doorgeven...
Het zelf niet voor iedereen mogelijk om via Bpost je decoder of modem te laten omruilen (leveren/terugsturen) en is het alleen via UPS mogelijk, de uitleg van Prox was dat het om proefperoide ging in bepaalde regio's en alleen dus mogelijk als je in deze regoio's woont. Dus als je al niet meer moogt afgaan wat prox mensen zeggen dan weet ik het ook niet meer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.