Skip to main content
De lijst van opgenomen programma's kan volgens mij veel overzichtelijker gemaakt worden.

Situatie: mijn vrouwke neemt veel series op zoals matserchef, de nieuwe garde, ..... ik neem vooral films op

Volgens zou het handig zijn dat je in je opgenomen programma's kan filteren op soort opname.

Bv filteren op film, serie, magazine, .....; Stel ik zoek een film in de opgenomen programma's, dan wil ik niet eerst die 35 afleveringen van Masterchef of weet ik niet wat van mijn lief vrouwke moeten doorscrollen om dan uiteindelijk bij de film uit te komen.

Groeperen van opnames op naam. Als je een serieopname doet staat deze dacht ik al bij elkaar onder één naam, maar als je een serie vanuit de tv gids opneemt en deze dus elke dag afzonderlijk opneemt zou het volgens mij handig zijn dat deze in de opgenomen programma's toch samen onder één titel zouden staan. Zodat als je bv 10 afleveringen van programma x opneemt deze maar één maal in de lijst van opgenomen programma's staat, en als je deze wilt bekijken kan kiezen in een submenu welke aflevering van deze reeks wilt zien.

Zoeken op naam, datum of filteren op zender.

m.v.g.

Ja, bij die series staan die al gegroepeerd en zie je ze maar als je erop doorklikt. Maar bij andere opnames kan het zeker beter. Een filtersysteem zou inderdaad een goede oplossing zijn. Maar je zou dit beter posten in de ideeënbus denk ik. Al weet ik niet waar die "developpers" mee bezig zijn. Het is alleszins een extern bedrijf, en wanneer die suggesties van klanten als "verbeteringen" geëvalueerd zijn moeten ze nog geïmplementeerd en uitgetest worden vooraleer ze in de officiële versie terecht komen. En daar moet dan weer over gecommuniceerd worden naar het publiek toe. Eerst via het forum hier, daarna de website, dan eventueel schriftelijk of via TV...daarin zijn dus nogal wat tussenstappen. Daarom zit er sedert april niet veel beweging meer in denk ik. Van die aangekondigde bugfixes heb ik nog niet veel gezien eerlijk gezegd.

Misschien kan het helpen als je de CH- knop eens probeert, dan blader je door de schermen en hoef je niet door elke opname te gaan bladeren.

Die serieopnames, dat werkt niet goed. Ik heb regelmatig aan de hand dat een aflevering van een serieopname niet wordt opgenomen (zwart driehoekje achter de geplande opname), nochtans staat er geen enkele andere opname in de weg. Waarom dit gebeurt, weet ik niet.

Reageer