Opgenomen programma's niet te bekijkeken

  • 21 December 2011
  • 9 reacties
  • 552 Bekeken

Ik neem zelden programma's op...

En als ik ze opneem zijn ze niet te bekijken. Foutmeldingen....Even geduld (duurt 5 minuten) programma begint...na 30 minuten...niks meer...

Sorry maar dit is erover.

vg, Pol

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Heb hetzelfde probleem met een opname van Blokken van vandaag op nPVR. (een HD)

Gemeld aan de technische dienst... helaas zonder oplossing.
Hallo

Hier bij mij hetzelfde , ik HAD programma's die voor mij zeer belangrijk waren .

Maar nu is alles weg ........

Caje.
Ik heb ook reeds contakt opgenomen met de TD.....maar ook helaas zonder oplossing. Ik heb dan maar alles gewist.

vg,Pol
Badge
Gisterenavond voetbal op "LA DEUX" opgenomen, maar ook niet kunnen bekijken. Dus het zal misschien een algemeen probleem geweest zijn.

Spijtig maar ja ........
beste

betreft het hier opnames op de server? of opnames op de harde schijf van de decoder?

ik heb gisteren 2 programma's opgenomen via nPVR en die zijn precies toch correct uitgevoerd

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Gisteren vanaf 21.00 uur staking op de VRT (ook op RTBF). Verkorte versie van " Ook getest op mensen" kwam in de plaats van "Kiekens", de "Glazen Show" startte om 22.00 uur. Die "Music for Life" durven ze blijbaar niet torpederen met hun staking. Nog onduidelijk hoe het vanavond zal verlopen. Geen deftige info over wat wanneer zal beginnen, want de staking loopt af om 21.00' uur, maar om 20,45 uur zou het "Koppen" zijn op één, en om 20.40 uur "Frozen Planet" op Canvas...ik heb dat alle twee nPVR ingegeven, maar "who knows" hoe ze dat allemaal nog gaan omsmijten....I hate it ! Roepen
de vrt staking liep normaal af om 19H00, maar ze zouden dan toch blokken om 18H30 al uitzenden met het excuus dat het voor het goede doel is

avondprogrammatie ongewijzigd

mvg
Ik heb ( sedert feb 2011) op mijn harde schijf van BGC decoder maximum 10 programma's opgenomen op verschillende kanalen, daarvan heb ik er misschien 5 van kunnen bekijken. De rest ging allemaal fout.

DAT stoort mij enorm. Met mijn vroegere analoge tv en videorecorder ging alles perfect. NU kan ik alleen maar HOPEN dat ik iets kan achteraf bekijken. De hulp van de TD is ONDERMAATS.

vg,

Pol
Badge
Dag xenne,

het was wel degelijk een opname op de server.

Mvg.

Reageer