Opgenomen programma's elders bekijken

  • 3 December 2012
  • 4 reacties
  • 283 Bekeken


Hallo,





Sinds een paar maanden Belgacom tv in huis gehaald en nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om de opgenomen programma's te bekijken in onze chalet in de Ardennen.


Er is geen vaste telefoonverbinding aanwezig in de chalet en ik had geprobeerd om de recorder ginder op te starten, maar zonder succes.


Weet er iemand of er een manier bestaat om de reeds opgenomen programma's te bekijken zonder telefoonverbinding.


Alvast bedankt,


Eddy.




4 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Sinjoor was niet thuis hé. En mijn tablet had ik ook niet bij. Xenne heeft dat héél goed uitgelegd, maar het neemt wél wat tijd, want je moet de programma's in 'real time' afspelen tijdens de opname op de DVD-HDD-recorder...het overzetten (snelkopiëren) op DVD is dan maar een paar minuutjes werk meer.

Reputatie 7
Badge +1


Klopt, nPVR-opnames zouden perfect via TV-Overal kunnen afgespeeld worden op PC/tablet/Smartphone..Nu kan het enkel via een op een lijn aangesloten en daarop geregistreerde decoder

Reputatie 7
Badge +1


Hi sweet Elsa! De moed niet laten zakken hé! Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb er soms ook geen zin meer in om hetzelfde nog eens een 400ste of zo keer opnieuw te schrijven, maar dat is nu zo eenmaal met forums. Die voorbije topics worden toch niet meer opgezocht. Het stoort me ook niet, dat je me in de ranking voorbijgestoken bent, het privilége van jonge ambitieuse posters. Je kent er duidelijk ook wel het een en ander van. Ik beperk me tot belangrijke zaken van mensen die écht kunnen geholpen worden. de weg naar Eva moeten ze zelf maar vinden. Die Evadienst werkt trouwens héél goed. Ik krijg minstens binnen de 24 uur reactie. geniet ondertussen maar van je kleinkinderen !:)

Reputatie 7
Badge +1


Elsa, die 'ranking' staat rechts op de onthaalpagina 'Top20 gebruikers' met Xenne (terecht) op kop. Da's wél voor héél België hé.

Reageer