Opgenomen programma hervatten.

  • 5 April 2011
  • 14 reacties
  • 2103 Bekeken

Badge
Is het echt niet meer mogelijk om een opgenomen programma na het stoppen,op die bepaalde plaats, terug beginnen te kijken.

Vroeger was er een keuzemogelijkheid, HERVATTEN,HERSTARTEN.....

Grtjs.

14 reacties

Badge
Ik heb het nog niet gedaan maar normaal wel.Je moet wel het programma dat je dus aan het zien bent stoppen met de stop toets en niet met bv. digital tv.
Badge
Ik doe het wel langs de STOPTOETS.En daarbij is het wel ambetant,omdat het beeld bij het vooruitspoelen stil staat,en dus niet kunt zien waar ge ergens zit uw programma.
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad, maar dat werd hier al uitvoerig besproken, en er werd door Eva bevestigd dat het een "bug" was in de nieuwe interface. Zoals Axana zegt, gewoon opname stoppen met de stopknop. IK deed dat bij de oude ook al zo, maar heb vastgesteld dat je daar gewoon de opname kunt onderbreken met de digitale TV knop, of met een geplande "herinnering" die het automatisch onderbreekt, zonder het "hervattingspunt" te verliezen. Gewoon even aan wennen tot ze dat opgelost hebben.
Badge
Hallo,

ik heb deze morgen de handleiding (met klare uitleg) ontvangen,en met het boeksken op de schoot,eens alles uitgeprobeerd, zodat nu alles werkt zoals ik het in feite wil.En dat "hervatten of herstarten" heb ik gevonden,en dat werkt prima.

Een tevreden klant.
Badge
kan je ons dan ook vertellen waar je dat hervatten/herstarten gevonden hebt? Dan hebben wij er ook iets aan.
Badge
Maar ik geloof dat er op het scherm toch word weergegeven hervatten of herstarten?
Badge
Beste Lieve,

als u na het stoppen van een opgenomen programma,terug wilt verder kijken,gaat u naar het welbepaald progr. in de PVR,u drukt op kijken en dan ziet u dat u de keuze kunt maken tussen HERVATTEN en HERSTARTEN.En u kunt dan verder kijken vanaf het moment dat u gestopt bent.

Is het zo duidelijk Lieve ?

Grtjs.
Reputatie 7
Badge +1
Is altijd al zo geweest hoor.....;)
Badge
Ja hoor computerken, heel duidelijk :D
Hallo , als je de weergave van de opname stopt en dan terug op "kijken" drukt begint alles opnieuw. Bij mij komt de aanduiding "hervatten, herstarten " niet meer. Ook de "back" toets functioneert in dat geval niet meer. Ik moet dus stoppen met op "digital tv " te drukken of op "pvr". Ik vindt het een hele miskleun, hadden ze beter gelaten zoals het was. Ook geprobeerd met de pauze toets , helpt ook niet. Wat bedoelen jullie eigenlijk met de "Stop" toets? Nergens staat een toets met "stop"
Reputatie 7
Badge +1
Maar jong toch. De stoptoets is al eeuwen de toets met een zwart (of andere kleur) vierkantje op. Was zo al bij cassettespelers, CD-spelers, videorecorders, DVD spelers en recoders...En het gaat er hier al de hele tijd over dat bij de nieuwe interface de stopplaats (waar je stopt met kijken) niet gemarkeerd wordt als je op digital TV, PVR, TV-gids, menu duwt i.p.v. op de stoptoets. Het is dan alsof je voor de eerste keer naar die opname kijkt, en dan komt er dus geen keuzescherm voor hervatten/herstarten/annuleren.
Hallo Beste Sinjoor71, prachtig, stoptoest gevonden en het functioneert. Die toets heb ik vroeger nooit gebruikt, ging altijd met de back toets.

Heb nog eens een handleiding besteld.

Allez, straf bedankt!!
Sedert deze week wanneer ik een programma stop en de volgende dag wil verder kijken is het programma weg. Hoe kan dat, Ik heb dit vroeger nooit gehad. Kan iemand mij helpen
ik heb 2 recorders,1 rechtstreeks 1 via het stopcontact.als ik een programma wil hetstarten( stop/voor/achteruitspoelen ) dan duurt het tot 15 seconden voor ik weer beeld heb terwijl dat bij rec.1 bijna onmiddelijk het geval is.ik ben reeds een andere recorder gaan halen maar het probleem doet zich nog altijd voor. zou dat aan die "draadloze " kunnen liggen?

Reageer