Opgenomen films op 30 dagen kunnen niet afgespeeld worden

  • 21 August 2011
  • 8 reacties
  • 1350 Bekeken

Sinds een paar weken kunnen we films die we opnemen, niet afspelen.

Het betreft hier enkel films die het label "30 dagen beschikbaar" hebben. Andere opgenomen films/programmas kunnen we wel zien.

We bekijken de films onmiddellijk na opname of enkele dagen later. De periode van 30 dagen is dus zeker niet verstreken.

Kan er iemand helpen ?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Al eens geprobeerd de decoder te heropstarten na hem even zonder stroom te hebben gezet?( 30 sec.)

Meestal helpt dit.


mvg,

Patrick
Reputatie 2
Badge
reeds eerder gemeld, systeem '30 dagen' totaal onbetrouwbaar en zo veel mogelijk te vermijden... Belgacom doe er iets aan!!!
Beste Myla,


Heb je de tip van Patrick al kunnen uitproberen?


Met vriendelijke groeten,

Eva.
Eva, Patrick,

Ik heb die tip nog niet kunnen uitproberen. Tegen woensdag ga ik het uittesten en jullie zeker laten weten wat het resultaat was.

Bedankt in ieder geval voor jullie hulp.

Groetjes,

Myla
Eva, Patrick,

Spijtig genoeg heeft de reset niets uitgehaald. Daardoor mijn favoriete kok gemist. Neen, niet Gordon Ramsey maar Steven Segal.


Groetjes,

Myla
Ik heb ondertussen ook geprobeert om de optie "30 dagen" te vervangen door "Indien schijf vol". Het resultaat is dan echter dat ik dan geen 2 programma's gelijktijdig kan opnemen.
Reputatie 7
Badge +3
Probeer eens een factory reset dit doe je door het bedienen van de nodige knoppen op de decoder zelf

hieronder een beschrijving











Factory Reset van BGC-decoder:
voor een Belgacom V3-decoder trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "ON/OFF"> + "MENU" + "OK" tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los
.
voor een Belgacom V4-decoder trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken (of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker) Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK" tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.

Bijkomende Opmerkingen:
♦ Opnames worden niet gewist blijven gewoon op HDD staan. http://nl.community.belgacom.be/posts/34c314242c" rel="nofollow Decoder zet zich terug naar originele fabrieksinstelling De decoder wist de geïnstalleerde software en haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk, de laatste firmware wordt effectief opgehaald.

Reputatie 7
Badge +3
ImageDit is de decoder V 4

ImageImageDeze zijn decoder V 3

Reageer