Na een opgenomen film gezien te hebben kan ik deze niet verwijderen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Bladzijde 1 / 1
je kan even proberen door eerst de decoder even stroomloos te zetten via schakelaar achteraan of via zijn netstekker.
Als je hem daarna nog niet kan verwijderen kan je een privébericht sturen om dit te laten doen door iemand van Proximus zelf.
Als je hem daarna nog niet kan verwijderen kan je een privébericht sturen om dit te laten doen door iemand van Proximus zelf.
Hoe stuur ik een prive bericht aub?
hi, je kan dit doen aan de hand van volgende link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik zie dat de opname intussen is stopgezet, na je privébericht naar Het Proximus Team:
Deze opname is bij deze verwijderd, je kan wel best even de decoder herstarten als deze nog zichtbaar is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.