(OPGELOST) Opgenomen programma's weg maar toch 0% beschikbaar?

  • 30 July 2014
  • 0 reacties
  • 263 Bekeken


Hallo iedereen,


Ik had afgelopen vrijdag een programma ingesteld om op te nemen en dit is gelukt (30 dagen beschikbaar). Maar sinds dan zijn alle opnames van de harde schijf niet meer te vinden en toon de balk 0% beschikbaar aan. Er was nog wel één ander opgenomen programma dat ik kon bekijken maar dat was een programma dat 30 dagen beschikbaar is en dus geen van de harde schijf (dit waren waarschijnlijk de enige opnames van 30 dagen beschikbaar die ik had dus alleen de harde schijf opnames zijn weg). Ook kan ik geen serie-opnames meer programmeren en alle opnames die ik instel zijn 30 dagen beschikbaar. Dus voor de duidelijkheid ik kan niet meer programma's opnemen op de harde schijf en alle opgenomen programma's op de harde schijf lijken weg te zijn hoewel er 0% beschikbaar staat wat ik zeer vreemd vind!


Is er een mogelijkheid op de programma's die op de harde schijf staan/stonden terug te vinden want ze staan er mss nog op aangezien ik ze niet verwijderd heb of moet ik wachten op een software-update?

0 reacties

Geen reactie

Reageer