Beantwoord

Opgebeld door Proximus

  • 22 November 2016
  • 3 reacties
  • 445 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie
Gisteren werden we opgebeld door (waarschijnlijk) een Proximus medewerker die voorstelde om een technieker langs te sturen om onze hele netwerkconfiguratie thuis te komen bekijken en te evalueren. Dit zou ongeveer 2 uur duren en alle vragen zouden kunnen gesteld worden aan de technieker op dat moment.

Ik vond dat een heel raar telefoontje omdat wij niks gevraagd hebben en ook geen probleem gemeld hebben. Maar nu vraag ik me af of Proximus met zo'n acties aan klantenbinding wil doen of dat het om mensen gaat met slechtere bedoelingen die helemaal niks met Proximus te maken hebben?
icon

Beste antwoord door Marleen 22 November 2016, 20:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Werd er gesproken over de 'Happy House' actie, zoals hier beschreven:
nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/proximus-happy-house-bezoek-34510
en:
nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/happy-house-actie-35836
en:
nl.forum.proximus.be/internet-10/happy-house-34653
Voor alle zekerheid zou ik toch eens checken met de klantendienst op het nummer 0800 22 800 om na te gaan of het om de bona fide actie gaat, want die is zeker de moeite waard.
Reputatie 6
Badge +2
Ja want het zou niet de eerste keer zijn en jammer genoeg ook niet de laatste keer zijn dat er valse Proximus techniekers over de vloer komen om dan vervolgens het huis leeg te roven al dan niet met geweld.
Daarom de raad van Marleen opvolgen en naar de klantendienst bellen om na te gaan of alles correct is.
Reputatie 7
Badge +6
Meer info over een Happy House bezoek vind je trouwens ook hier:
www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/producten/r-orphans/happy-house.html

Reageer