Opgebeld door een medewerker van Proximus die niet correct was

  • 27 October 2017
  • 2 reacties
  • 295 Bekeken

Een drietal weken geleden werd ik opgebeld door Proximus. De persoon die ik aan de lijn had vertelde me dat ik mijn toenmalige abonnement moest vervangen door een van de huidige formules wilde ik mijn voordelen behouden. De man in kwestie garandeerde mij dat mijn maandbedrag met maximaal 0,3 euro zou stijgen . In werkelijkheid is mijn maandbedrag met bijna 10 euro toegenomen. Dus beste mensen bij Proximus ik begrijp best dat U uw producten probeert aan te prijzen maar blijf eerlijk tegen Uw klanten.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Werd vandaag ook opgebeld. Op een of andere manier weten ze dat ik een sportliefhebber ben. Dus probeerde ze mij een full sport abo van € 16 aan te smeren. Te gek voor woorden. Dat ze eens wat sport zenders gratis in het basispakket van de PX klanten zetten. Beginnen ook met Eurosport in HD. Zou veel beter overkomen dan dit.
Reputatie 6
Badge +3
Dag ann_322,

Een tariefplan wijziging dat wordt aangeboden is gebaseerd op het verbruik van het afgelopen kwartaal en is dan inderdaad enkel van toepassing indien het verbruik hetzelfde zou zijn. Indien jij mij even jouw klantgegevens doorstuurt via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=66547 kan ik gerust nog eens een kijkje nemen.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer