Begrijp niet hoe het mogelijk is, maar bij recente kijk op my proximus merkte ik dat al mijn punten verdwenen waren. Terwijl er meer dan 2500 opstonden, wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Dag Rik,
Best kan je hiervoor een privébericht sturen naar Het Proximus Team met klantgegevens (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Misschien ook best de login van My Proximus en wat beknopte info.
Dan kijken we het nodige voor je na.
Mvg,
Koen
Best kan je hiervoor een privébericht sturen naar Het Proximus Team met klantgegevens (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Misschien ook best de login van My Proximus en wat beknopte info.
Dan kijken we het nodige voor je na.
Mvg,
Koen
Heb net privebericht gezonden
Mvg
Rik
Dag Rik,
Best kan je hiervoor een privébericht sturen naar Het Proximus Team met klantgegevens (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Misschien ook best de login van My Proximus en wat beknopte info.
Dan kijken we het nodige voor je na.
Mvg,
Koen
Mvg
Rik
Best kan je hiervoor een privébericht sturen naar Het Proximus Team met klantgegevens (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Misschien ook best de login van My Proximus en wat beknopte info.
Dan kijken we het nodige voor je na.
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.