Vraag

Op reis in Spanje abonnement naar prepaid probleem

  • 8 September 2017
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Beste,

Gisteren was een vreemde dag, net zoals ik doe als ik op reis ga, mijn rekeningen betalen zodat ik geen problemen zou hebben met bv. mijn gsm. Dus met mijn 5GB en uren nog te bellen tevreden naar Spanje vertrokken nu halverwege (gisteren) ik een sms kreeg,


SMS 1: beste k... je hebt je maandelijkse SURFlimiet van 60EUR bereikt. daarom wordt je internet met het buitenland verbroken (SCHANDALIG ik heb nog 1100+MB op mijn abonnement staan gisteren dus dat was ook gedaan

SMS (in t kort) 2:
beste klnt, vanaf morgen is je abonnement een herlaadkaart. ik dien mij aan te melden aan een proximus center met I.D. kaart en bankkaart.

NU DE VRAGEN, ik zou een antwoord heel erg apprecieren gezien de huidige situatie.

Vraag 1; nu ik prepaid ben, ik zou het " pakket" met surfvolume belminuten e.d. willen maar ik kan me niet connecteren aan een netwerk.
vraag 2; klantendienst die ik gisteren gebeld heb was alles behalve behulpzaam en nu kan ik die dus zelfs niet meer bellen. (ga mee met je tijd en neem whatsapp ofzo als manier van contact ook.
Als dit niet lukt moet ik een spaanse sim kaart gaan halen, heel kwaad nooit meer beroep doen na 10jaar (met paar onderbrekingen max als ik op reis ben e.d.)
Scarlet heeft me op een andere manier genaaid, jullie zijn een stuk duurder, service vond ik goed, VOND.

2 reacties

ps: ik kan me niet verbinden met een netwerk waardoor ik zelfs niet kan bellen. enige optie spaanse sim kaart? moet kunnen bellen bij noodgevallen e,d,
25 eu herladen online. blijkbaar zijn de gratis minuten en surfvolume voor belgie alleen. maar er staat geld op dus ik zou me moeten kunnen verbinden

Reageer