op kot met belgacom - smallband voor iedereen

  • 19 November 2012
  • 2 reacties
  • 290 Bekeken


Beste heer/mevrouw


Onze kotbazin heeft bij jullie een abonnement voor internet waarvan we zeker weten dat dit ongelimiteerd zou moeten zijn. Sinds kort zitten we op smallband, het is gewoon niet meer te doen... het heeft mij een halfuur geduurd tegen ik hier iets kon posten. We hebben ergens gelezen dat je na 500GB gratis 20GB pakketjes kan bijbestellen via de eservices, probleem is dat wij geen login weten daarvan.. en tegen dat de kotbazin zal begrijpen wat we bedoelen (laat staan haar login weten) zijn we weer een week verder.


Kunnen jullie ons terug op normale snelheid zetten? Het enigste dat ik kan meegeven is fc035133@SKYNET wat ik teruggevonden heb door te surfen naar de router. Het adres van dit kotgebouw is Beverlaai 79 Kortrijk.


Mvg & alvast bedankt voor uw tijd

2 reacties

Jullie kunnen dit wel.. waar is de service gebleven? We weten ook wel dat dit via de eservices kan gebeuren maar hebben net uitgelegd dat wij die login niet weten. Als je belgacom contacteert met de vraag iets aan te passen aan je belgacom verbinding.. zeggen jullie dat "het niet kan"... Mag ik dan weten waarom dit niet kan?
Reputatie 7
Badge +1


nog geen groene factuur Elsa?

Reageer