Op 20/12 ll schreef ik volgende aangetekende brief naar belgacom
Geachte,
Ik verwijs naar mijn telefonisch onderhoud van heden, waarop ik geen afdoende antwoord kreeg.Op 9/09/2010 bestelde ik bij de Proxiclub een Nokia e72.Meteen bleek al dat hij niet goed werkte.Op $4 november bracht ik hem terug naar de Proximuswinkel voor reparatie. Op16/11 mocht ik hem terug afhalen. Bleek dat deze nog niet goed werkte en bracht ik de gsm op 22/11 terug. Op 10 december kreeg ik hem, nu goed werkend terug. Moest ook steeds alles weer opnieuw instellen.Intussen kreeg ik mijn factuur en de melding dat de tarieven omhoog gaan en dat ik mijn abonnement kan opzeggen.Ik besloot een tariefaanpassing te doen. Aangezien ik een telefoon voor het werk heb en dus overdag bijna niet meer bel, vroeg ik het tarief van 20 euro “XLEv & We(XL 1000 min)” en niet het voorgestelde Mob. Favorite 50(415 min of 500 sms) SAMEN MET INTERNET ON GSM COMFORT. De site blokkeerde echter voortdurend.Ik kreeg echter de mail waarvan kopie in bijlage. Tot mijn verbazing zag ik echter dat er niet alleen het tarief verkeerd was, maar dat ook al mijn instellingen voor internet op gsm weg waren.Ik nam onmiddellijk contact op met de klantendienst waar men mij verzekerde dat het ideale tariefplan voor internet , volgens jullie diensten “internet on gsm comfort” was geactiveerd en dat dit tariefplan in werking trad op 16 december. Ik kreeg een schrijven om te ondertekenen met het verkeerde tariefplan en stuurde dit aldus niet terug. Deze morgen kreeg ik een sms met volgende melding “ Proximus Info: Opgelet uw internetgebruik bedraagt momenteel 34h05 minuten. Bel binnen 24u naar 6000 om een hoge factuur te vermijden.”Ik probeer online mijn tariefplan te wijzigen omdat er blijkbaar iets fout gelopen is en zie tot mijn verbazing dat mijn huidig totaalbedrag 416,93 euro bedraagt. Ik probeer constant mijn tariefplan aan te passen en uiteindelijk werkt de site en kan ik voorlopig de internet comfort aanklikken.Ik neem contact op via 6000 en zegt men dat mijn factuur in verwerking is en dat men niks kan zien van dit bedrag. Ik moet mijn factuur afwachten. Op mijn vraag om binnen de 24 uur tariefplan te wijzigen zoals voorzien op de site gaat men niet in. Intussen loopt mijn rekening op. Op dit ogenblik kan ik eindelijk weer werken op jullie site en zal dus proberen mijn tariefplan voorlopig aan te passen. Dit lukt dus jammer genoeg. Er staat constant “in verwerking”. Ik bel dus opnieuw, wacht 20 minuten maar hoor alleen maar een muziekje en de melding dat er problemen zijn en dat ik mijn tarief ook kan aanpassen via internet. Dat gaat dus niet. En ik krijg volgend bericht: “Beste klantDoor de slechte weersomstandigheden zijn er momenteel minder operatoren beschikbaar om uw oproep te beantwoorden. Daarom kunt u ons beter op een later tijdstip terugbellen. Ook onze technici hebben te kampen met vertragingen door het slechte weer. Hierdoor zullen bepaalde afspraken opnieuw moeten worden gepland. Als u vandaag een afspraak had, dan zal onze technische helpdesk heel snel met u contact opnemen om een nieuwe afspraak vast te leggen.We stellen alles in het werk om onze dienstverlening zo snel mogelijk te herstellen.
We verontschuldigen ons voor het ongemak en danken u voor uw begrip.” Mag ik u hierbij vriendelijk verzoeken onmiddellijk het nodige te doen voor het in orde maken van deze factuur.
Vandaag 16/01 kijk ik opnieuw naar mijn factuur en zie dat de vorige factuur is afgesloten ( bedrag niet onmiddellijk terug te vinden op eservices) en dat mijn huidige factuur alweer op100 euro staat met een bedrag van 80 euro voor data!!!
Op dit forum kan ik lezen dat ik vandaag alweer niet kan bellen naar Proximus omdat er technische werken bezig zijn.
Ik kan dus morgen alleen maar proberen weer te bellen na het werk, maar intussen loopt de rekening ook weer verder op.
Bovendien moet ik weer proberen naar een proximus shop gaan met de gsm want nog steeds valt het contact uit.
Is er een dienst die mij onmiddellijk kan helpen? Ik wens zo spoedig mogelijk van deze perikelen verlost te zijn.
Met beleefde groeten
Bladzijde 1 / 1
Misschien onnodig te zeggen: maar ik ontving natuurlijk nog geen antwoord op mijn schrijven
Als u geen of geen afdoend antwoord krijgt op schriftelijk gemelde klachten contacteert u best de ombudsdienst telecommunicatie.
beste ann-sofie
U stuurde uw schrijven toch aan, PROXIMUS klantendienst K. Albert 2 laan 1030 Brussel? Zoniet, gelieve dit zo spoedig mogelijk te verzenden.
groeten-muisje
U stuurde uw schrijven toch aan, PROXIMUS klantendienst K. Albert 2 laan 1030 Brussel? Zoniet, gelieve dit zo spoedig mogelijk te verzenden.
groeten-muisje
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.