Beste TV-klanten,
Door het heel hevige onweer dat op dit moment over Brussel trekt, kunt u tijdelijk problemen ondervinden met bepaalde TV-zenders. Sattelietsignalen kunnen gevoelig zijn voor slecht weer.
Ons TV-team is standby om de situatie op te volgen.
Vriendelijke groeten,
Excuses voor het ongemak,
Eva
Bladzijde 1 / 1
Ook hevig onweer in de regio Leuven nu.
Bedankt voor de melding
mvg,
Patrick
Bedankt voor de melding
mvg,
Patrick
alles is toch ontdubbelt, dus het zou niet afhankelijk mogen zijn voor een onweertje in Brussel..
Ondertussen zouden de problemen opgelost zijn.
Vriendelijke groeten,
Eva
Vriendelijke groeten,
Eva
Hier geen enkel probleem ondervonden met BGC TV.
onweer VRAAGJES,
van BGC techniekers heb ik begrepen dat je best geen spanningsonderbreking
maakt, van de TV technieker idem, dus alle stekkers blijven hier in hun stopcontact, als je niet thuis bent kan je ze ook niet uit trekken, nu vraag ik me af in hoeverre de waarborgen gelden en de verzekeringen tussenkomen na
overspanning door een blikseminslag in de buurt,
enkel op het ergste moment heb ik de TV uitgeschakeld ( allee in stand by gezet, bij samsung vinden ze een on/off schakelaar overbodig, allee misschien is da beter voor hun TVs )
van BGC techniekers heb ik begrepen dat je best geen spanningsonderbreking
maakt, van de TV technieker idem, dus alle stekkers blijven hier in hun stopcontact, als je niet thuis bent kan je ze ook niet uit trekken, nu vraag ik me af in hoeverre de waarborgen gelden en de verzekeringen tussenkomen na
overspanning door een blikseminslag in de buurt,
enkel op het ergste moment heb ik de TV uitgeschakeld ( allee in stand by gezet, bij samsung vinden ze een on/off schakelaar overbodig, allee misschien is da beter voor hun TVs )
Brandverzekering komt altijd tussen bij schade door blikseminslag. Is standaard dekking...
ik heb mijn modem door blikseminslag kapot gehad en die huurde ik niet die had ik toen bij Belgacom gekocht en technieker van Belgacom kwam langs en zette me een nieuwe en ook de netwerkkaart was toen defect geraakt dus ook dat zet hij een nieuwe met zeggen dat dit alles door de verzekering zou vergoed worden dus ik met de bonnen naar DVV verzekering en bleek dat nu weet ik niet juiste bedrag meer maar dacht iets van de eerste 200euro werden niet vergoed en ik moest toen juist iets minder dan die 200 betalen dus ik werd niets vergoed en nu vorige maand toen dat eerste hevige onweer hadden was mijn modem weer door bliksem kapot maar ditmaal huurde ik van belgacom en heb ik gelukkig buiten dat ik een achtal dagen zonder tv en internet zat geen kosten aan gehad maar zeg niet dat verzekering dat dekt want ik maakte het mee maar omdat modem niet boven bepaald bedrag kost en men de eerste deel zelf moet betalen word dat niet betaalt want ja word misschiens wel gedekt door brandverzekering maar het bedrag betaal je uit je eigen zakken alé zo heb ik dat in 2003 meegemaakt
hou er rekening mee dat bij onweer, en je wenst op veilig te spelen, je naast de stroomkabel OOK de telefoonkabel moet uitrekken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.