Sinds een tijd op tuttimus familus en nu merken we sinds de derde maand dat er onverklaarbare facturaties zij op het dataverbruik. Bij nazicht in 'mijn verbruik' blijkt dat telkens dit verbuik een wezenlijk verschil vertoont tov. de het gefactureerde verbruik. Soms negatief maar dan ook weer eens positief. Ik stel me dan ook grote vragen rond de juistheid hiervan.
Er moet bij vermeldt dat al onze GSM toestellen een slot hebben als de datalimiet is bereikt. Dus de momenten dat een bepaald GSM nr. erover zou gaan, doet toch ook het vraagteken groter maken.
Op een bepaalde factuur staat zelfs tweemaal een dataverbruik ( 1825 en dan wat lager nog eens 6196,425)
Ik zou hierbij toch met klem willen vragen om dit ASAP eens na te kijken, dit gaat telkens over bedragen van +/- 60€. En hoe kan het dat deze verschillen zich kunnen manifesteren?
Wat performantie betreft kan ik hier niet van een echt klantgericht systeem spreken.
Als ik dan via mijn 'myproximus' , een 'klacht-vraag wil stellen via Email? Want dat staat zo vermeldt.
Welkom bij Proximus - Contacteer ons
Uw helpdesk - Bel ons - Stuur e-mail - Kom langs in onze shops
Als ik dan een e-mail wil versturen, wordt ik steeds in een loop gezet, steeds op de zelfde pagina uitkomend.
Kom langs de shop?? Daar zeggen ze dan dat dit niet is hun bevoegdheden ligt, en dat men contact moet opnemen met de klantendienst. Wat dan weer voor frustratie zorgt zoals ik reeds vermeldde.
Dus mag ik u met klem vragen dit te laten nakijken?
mvg
Sven
Bladzijde 1 / 1
Dag Sven,
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg,
Koen
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.