Ontvangst HD

  • 2 May 2014
  • 0 reacties
  • 140 Bekeken


Regelmatig valt de klank van mijn TV (3mnd. oud ) op HD kanaal weg en enkele seconden later ook het beeld. Er verschijnt dan een venster met de tekst 'Geen signaal beschikbaar 'druk HELP of ga naar www.belgacom.be/help.De tech. helpdesk van BGC gaf me volgende raad. Draai de hdmi-kabel tussen de decoder (V3 SA) en de TV om en gegebruik de HDMI-poort 2 van de TV i.p.v. HDMI-poort1.Ik heb deze raad opgevolgd maar het probleem blijft zich voordoen. Mijn oplossing is : veranderen van kanaal en terug. Bijvoorbeeld : probleem op kaal 30, schakel naar 31 en terug naar 30 en het probleem is opgelost. Tijdelijk dus; Weet er iemand een blijvende oplossing voor dit probleem?? Groetjes, tjen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer