Skip to main content
Hallo,

Ik heb een PayenGo Smart formule en heb nog 7 euro krediet.

Nu probeer ik een SMS te sturen en krijg ik de boodschap dat mijn saldo ontoereikend is. Hoe kan dat?

Mvg
Neem eens contact op met de klantendienst en hoor eens wat ze te zeggen hebben.
Ik denk dat de persoon in kwestie moeilijk in contact kan komen met de klantendienst? Omdat hij-zij al probeerde te sms en dit lukte niet. Dus bellen gaat dan ook niet. Dan zal het als hij-zij de email al moesten kennen het zo doen.
hallo allemaal

Ik zou inderdaad graag een email adres hebben waar ik terecht kan met mijn probleem.

Bellen gaat niet lukken door mijn werkuren. Bovendien ben ik aan het verhuizen en heb ik geen vaste telefoon meer.
Ik begrijp je wel, maar kan je op dat vlak niet helpen. Normaal zie je hier ook meer medewerkers kon ik die vraag doorgeven. En dan konden ze dit bericht eens lezen en zo contact met je opnemen.
Als je als voorbeeld op de support site gaat , zoals deze HIER, komt er na een tijd een chat venster te voorschijn en kan je ook eventueel langs deze weg je vraag stellen.

Opmerking en suggestie:

Waarom kan de chat functie niet aanklikbaar gemaakt worden op de PXM site,door deze toe te voegen ,rechts in beeld, aan deze menu :

Dag AW92,

Kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen, bekijk het graag met je! Je kan ons deze steeds bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes, Nicky
bedankt NIicky

Ik heb een privébericht aangemaakt
Dag AW92,

Ik heb deze voor je beantwoord! ;)

Groetjes, Nicky

Reageer