Eind augustus gebeld voor het aanleggen van een lijn +
bijhorende graafwerken.
Afspraak gekregen voor 12 oktober (wat laat gezien mijn
zelfstandige activiteit maar beter laat dan nooit)
Technieker komt ter plaatse, merkt op dat op zijn documenten
het verkeerde huisnummer staat en vertrekt na 10 minuten zonder
ook maar 1 telefoontje te hebben gepleegd.
Na 2 dagen zonder nieuws van Belgacom bel ik terug voor meer uitleg.
Ik krijg een nieuwe afspraak op 24 oktober (gisteren), wacht de ganse
tevergeefs op de technieker en bel tenslotte om 17u00 naar de klantendienst
waar men mij meld dat de dispatching maar werkt tot 16u30 maar dat men
mij de volgende ochtend zeker zullen terugbellen.
Heb uiteindelijk zojuist (13u00) zelf teruggebeld waar men mij melde dat
ze me zullen terugbellen...
Ik word hier totaal wanhopig van, kan er mij serieus niemand helpen ?
Mocht er dit iemand lezen van Belgacom, ik heb reeds per sms een voorlopig
nummer gekregen : 086/45.59.64
Bladzijde 1 / 1
Vervolg van mijn lijdensweg...
Deze namiddag 3 verschillende medewerkers aan de lijn gehad, alledrie met
verschillende versie van de gebeurtenissen. De laatste die ik aan de lijn had
heeft mij het GSM nummer gegeven van de technieker die gisteren moest
langskomen. Die man even opgebeld en wat blijkt, hij werkt al een paar maanden
niet meer voor Belgacom...
Ben dus weer niet verder geholpen, enorm frustrerend !!!
Deze namiddag 3 verschillende medewerkers aan de lijn gehad, alledrie met
verschillende versie van de gebeurtenissen. De laatste die ik aan de lijn had
heeft mij het GSM nummer gegeven van de technieker die gisteren moest
langskomen. Die man even opgebeld en wat blijkt, hij werkt al een paar maanden
niet meer voor Belgacom...
Ben dus weer niet verder geholpen, enorm frustrerend !!!
En het gaat maar door...
We zijn 3 weken later en nog altijd geen aansluiting !
Zelfs hier geen reactie van Belgacom op dit onderwerp !!!
We zijn 3 weken later en nog altijd geen aansluiting !
Zelfs hier geen reactie van Belgacom op dit onderwerp !!!
Reeds in januari een verhuis aangevraagd .
Eerste afspraak 24/03 afgebeld door Belgacom , volgende afspraak 17/04 dan is er technieker langs geweest maar deze werken waren voor een ander ploeg.
Gisteren 14/05/2012 zouden ze eindelijk terugkomen , om 12 uur nog niemand gezien en ik voelde al nattigheid , bij de klantendienst bevestigden ze mijn afspraak en ze zouden zeker nog langskomen voor 16.30 uur .
Toen ik om 16 uur nog niemand gezien had heb ik terug gebeld en dan meldden ze mij dat de afspraak verzet was naar 29 juni zonder reden en zonder te verwittigen !
Weet er iemand wat ik nog kan doen om alsnog mijn verhuis geregeld te krijgen want ik ben ten einde raad.Een telefoon doorschakelen naar gsm gaat maar zonder internet (geen 3G bereik) en fax een bedrijf draaiende houden is redelijk moeilijk.
Hopelijk komt er snel reactie
Eerste afspraak 24/03 afgebeld door Belgacom , volgende afspraak 17/04 dan is er technieker langs geweest maar deze werken waren voor een ander ploeg.
Gisteren 14/05/2012 zouden ze eindelijk terugkomen , om 12 uur nog niemand gezien en ik voelde al nattigheid , bij de klantendienst bevestigden ze mijn afspraak en ze zouden zeker nog langskomen voor 16.30 uur .
Toen ik om 16 uur nog niemand gezien had heb ik terug gebeld en dan meldden ze mij dat de afspraak verzet was naar 29 juni zonder reden en zonder te verwittigen !
Weet er iemand wat ik nog kan doen om alsnog mijn verhuis geregeld te krijgen want ik ben ten einde raad.Een telefoon doorschakelen naar gsm gaat maar zonder internet (geen 3G bereik) en fax een bedrijf draaiende houden is redelijk moeilijk.
Hopelijk komt er snel reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.