Ik ben echt niet tevreden over jullie diensten...
Ik word voor de tweede keer klant van Proximus, op een ander adres.
Gisteren moest een installateur langskomen, niemand gezien.
Enkel een sms en een telefoontje met een nieuwe afspraak.
Ik nam speciaal verlof voor de installatie.
Ik heb internet nodig voor mijn werk, maar dit kan niet verholpen worden.
Ondertussen al aantal keer gebeld naar de klantendienst, ik krijg talloze beloftes maar er gebeurt niets.
Ik ben dit echt beu!
Dit is al de tweede maal dat dit gebeurt!
Graag tegen eind deze week een oplossing!
Bladzijde 1 / 1
Hallo IMO5,
Kan u mij ook via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr en nieuw adres) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Kan u mij ook via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr en nieuw adres) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.