Beantwoord

Ontevreden 'net niet klant'

  • 16 March 2017
  • 3 reacties
  • 3929 Bekeken

Eind februari besloot ik om klant te worden bij Proximus.
3 maart kreeg ik telefoon van het nummer 02 235 40 00, om een afspraak te maken voor de installatie. De afspraak werd gemaakt voor 15 maart tussen 13u en 17u
Ik heb het formulier ingevuld om mijn telefoonnummer van Telenet te behouden en teruggestuurd naar Proximus. Ik heb mijn contract bij Telenet vanaf 16/03 stopgezet, zoals de medewerker van Proximus mij gevraagd had te doen. Tot hiertoe was ik tevreden.
Gisteren, 15 maart heb ik verlof genomen voor de installatie, maar om 16u50 nog geen Proximus technieker te bekennen.
Ik heb toen naar de klantendienst gebeld en bleek dat de persoon die ik aan de lijn had mijn afspraak kon zien, maar dat deze niet correct was afgehandeld. Het was 17u dus de dienst van de afspraken was niet meer bereikbaar(slecht tot 16u30 bereikbaar volgens de medewerker die ik aan de lijn had). Hij beloofde mij dat hij of een collega vandaag 16/03, contact gingen opnemen met de planning en dat er zeker iemand ging langskomen vandaag of vrijdag ('s avond vanaf 16u30 want ik werk zoals de meeste mensen en had gisteren al verlof genomen) om de installatie alsnog in orde te maken. Ik zit namelijk zonder telefoon, internet of televisie sinds vandaag 16/03 want ik moest mijn contract stopzetten bij Telenet.
Vandaag 16/03, neem ik pauze op mijn werk om terug te kunnen bellen naar Proximus en ik krijg een medewerkster aan de lijn die mij ging doorverbinden met de planning om te horen wat er mogelijk was. Na meer dan 5 min. muziek, heb ik ingehaakt en teruggebeld. Ik kreeg een andere medewerkster aan de lijn die mij zei dat zij niets zag van mijn afspraak van gisteren 15/03, dat haar collega onmogelijk iets kon zien van de afspraak van 15/03, dus eigenlijk kwam het erop neer dat ik loog over de afspraak, over het feit dat haar collega zei dat hij wel de afspraak van 15/03 had teruggevonden en mij ging verder helpen en over het feit dat haar vorige collega mij ging doorverbinden met de planning om een oplossing te zoeken.
Deze medewerkster kon niets voor mij doen enkel een afspraak geven volgende week, want plots zag ze een afspraak op datum van 21/3...ik zou dus opnieuw verlof moeten nemen!!?
Na 3 verschillende mensen te hebben gesproken leek het plots bij deze medewerkster of het mijn fout was dat er nog geen installatie was gebeurd. Die afspraak kon ook niet gemaakt zijn want er waren nog geen 3 weken tussen mijn aanvraag en de 'installatie'...heel vreemd allemaal wat deze vrouw mij allemaal vertelde en niet op de meest klantvriendelijke manier, vooral omdat ik het gevoel kreeg of ik aan het liegen was.

Ik heb toen gezegd dat ik geen contract meer wens bij Proximus, omdat ik het onaanvaardbaar vind dat mensen die klant willen worden, zo worden behandeld.
Zij ging dit in orde maken, maar kon mij geen bevestiging hiervan geven dus nu weet ik nog steeds niet of mijn aanvraag lopende is of dat alles geannuleerd is, want ook hiervan kon deze medewerkster mij geen bevestiging geven.

Iemand een idee waar ik dit kan doorgeven of naar informeren?

Spijtig dat de klantvriendelijkheid te wensen over laat, want ik zag er naar uit om Proximus klant te worden.

Alvast bedankt om mij te informeren.
icon

Beste antwoord door Joel M 16 March 2017, 12:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Priscilla_0905,


Ik begrijp volkomen uw ongenoegen en bied u namens Proximus onze excuses hiervoor aan.

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, adres, gsmnr) bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

@Joel M

Beste Joel M

Er is via de link die u mij stuurde een privébericht verstuurd.

Mvg
Reputatie 7
Badge +3
Beste Priscilla

Uw aanvraag met order 385043376 is geannuleerd.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer