Skip to main content
In de loop van vorige week heb ik besloten een Samsung S8+ te kopen, dus keek ik even snel op de website van Proximus en zag dat deze worden aangeboden via een abonnement. Zo gezegd zo gedaan, heb ik beslist om naar de winkel te gaan om de S8+ te bestellen.

Eenmaal in het Proximus-center wees men mij erop dat het niet mogelijk was om de S8+ te bestellen daar, enkel de S8 was mogelijk. De S8+ was wel te bestellen via de webshop, maar het zou onmogelijk zijn om je eigen nummer te behouden via deze weg. Dus heb ik het toch via deze weg gedaan, echter zonder nummer behoud (ik heb reeds een ander topic hierover gestart).

Gisteren was het dan zo ver, ik had 2 dagen voordien telefoon gekregen dat men op zaterdag 29/04 tussen 17u en 22u mijn toestel zou komen leveren. Gisteren zat ik dus te wachten op de koerier, welke mij rond 18u30 een bericht had gestuurd dat hij tussen de 15 en 60 minuten bij mij thuis zou zijn.

Aangezien ik om 20u30 nog steeds niemand gezien had, besloot ik de koerier op te bellen, helaas zonder antwoord. Dan, plotseling, om 21u29 krijg ik een bericht van de koerier, waarin hij beweerd dat hij aan mijn deur was geweest, dat hij gebeld en geklopt had, zonder antwoord. Ik schreef terug dat ik onmiddelijk naar buiten zou komen. Hij schreef dat hij "jammer genoeg niet veel tijd had, omdat hij nog zo veel andere cliënten had, en dat hij door was gereden".

Er zit niets in mijn brievenbus waaruit blijkt dat hij aan mijn deur zou geweest zijn, en heeft ook niet meer op mijn vragen geantwoord na zijn laatste bericht. Ik ben het stilletjes aan beu aan het worden met al deze onzin. Eerst en vooral zou het toch mogelijk geweest zijn om mijn nummer te behouden (ik heb via dit forum vernomen dat men mij verkeerd geïnformeerd heeft in de winkel) en ik mag dus nu hoogstwaarschijnlijk nog een week extra wachten op mijn GSM. Klantvriendelijkheid ten top zou ik zeggen. Ik heb vrijdag telefoon gehad van Telenet ikv promoties en eerlijk gezegd wordt de verleiding groter en groter om over te stappen.

Aangezien je in het weekend geen contact kan opnemen met de klantendienst, en dat er op de hulppagina geen e-mail adres staat waarnaar ik kan mailen, probeer ik het maar via deze weg.
Geen reactie

Reageer