Wat voor een shit firma is dat bij proximus.......................en klantvriendelijk .................geweldig !!!
Twee maanden geleden zeggen wij proximus op om weer naar telenet te gaan aangezien en slechte communicatie was tegenover klant en provider.Met een incasso buro wegens enkele fakturen niet te betalen, als je fakturen naar een vorig adres stuurt kan je deze onmogelijk betalen , al dat er uitdrukkelijk gezegd geweest is dat alle fakturen naar ons huidig adres moesten worden verzonden.Blijkbaar was ik tegen windmolens bezig.Als klant sta je gewoon nergens en die damens en heren die op jullie dienst zitten , die zitten liever te koffiekletsen dan echt te luisteren naar de klant.Nu ,"twee maanden later" krijg ik een faktuur van 360 en nog wat euro's te betalen om dat alles volgens jullie nog steeds niet is afgesloten en er nog enkele fakturen openstaan....................................................comuniceren jullie onderling niet of wat?Als dat de manier van werken is , verschiet ik er van dat jullie nog steeds niet bankroet zijn, en jullie verschieten ervan dat jullie klanten verliezen...............man man man doe jullie oogskes eens open want PROXIMUS IS GOING DOWNHILL geloof me.Hoe verklaar je een faktuur van een decoder dat al binnengebracht is met bewijs van ontvangst en toch weer 2 maanden aanrekenen................?
Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig ?AMATEURS !!!
Mijn mondelinge reklame gaat zijn "blijf weg bij proximus want je hebt er niks dan narigheid mee"
En dat zeg ik tegen iedereen die ik ken , daar kan je gerust van zijn.
Ik ben jullie kuren meer dan beu !
Dat is de 2 é keer dat ik me laat vangen , ik dacht "het zal nu toch wel beter gaan achter na enkele
jaren" ja ...........mijn oor ook...........niks noppes nada , nog steeds dezelfde incompetente mensen
Deze persoon is echt boos.
En niet met vriendelijke groeten maar " den boom in " zoals ze bij ons zeggen
Bladzijde 1 / 1
Hoi Freakske!
Kan je even via privébericht je klantgegevens (klantnummer, telefoonnummer) doorsturen aub?
Dan kijk ik het graag voor je na !
Privébericht kan je sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Cindy
Kan je even via privébericht je klantgegevens (klantnummer, telefoonnummer) doorsturen aub?
Dan kijk ik het graag voor je na !
Privébericht kan je sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Cindy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.