Skip to main content
Hallo,

Ik ben eigenlijk altijd tevreden geweest bij Belgacom, maar er zijn enkele recente zaken die me sterk beginnen te overtuigen om

over te stappen naar een andere provider!!! Gedegouteerd ben ik! Een kleine schets:

Eind vorig jaar werd t appartement verkocht dat ik huurde en moest snel verhuizen. Na wikken en wegen gaan samenwonen met mn vriendin, en mijn eigen spullen een tijd opgeslagen in een meubelopslag. Ik huurde een decoder, en de verhuisfirma heeft hem per ongeluk mee in de containers ingepakt richting meubelopslag. Daar kan je dus niet meer aan totdat je je spullen verhuist. Om praktische redenen kon dat pas kortelings ( 4 maanden later) , maar Belgacom rekent me 15O euro aan voor de decoder en ik mag hem niet meer terugbrengen. Je betaalt dus jaren die decoder, die dan ook al dubbel en dik zn waarde heeft opgebracht (zelfs 2 x), en dan mag je hem achteraf nog een keer volledig betalen omdat je hem niet binnen de 2 weken terug bracht????

Met alle respect, maar dat zijn schandalige praktijken!!!

Ten tweede: bij mn vriendin hebbben we ook Belgacom.....suppersnelle verbinding....hahaha

ik heb het favourite pack uitgebreid met multi en 20 GB.

Bon : de verbinding valt héél regematig weg, en de snelheid : ik heb t net even gemeten via een website :

download snelheid zit zo rond de : 4 à 5 Mbps

uploadsnelheid : 384 Kbps

terwijl ze bv 25 Mbps beloven op hun website

Is dit nog normaal?????

Tja, ik vrees dat je er wel zelf een potje van hebt gemaakt. Waarom geen 2e decoder huren en de andere binnen 4 maanden binnenbrengen ?dat had je dan maar 6 x 4 = 24 € gekost.

Neem contact op met de technische dienst om te weten of VDSL2 mogelijk is, want met ADSL kan je de snelheden van favorite nooit halen. Je kunt altijd downgraden naar comfort voor 6 € geloof ik.

Beste val.ler,

Kunt u mij via privébericht uw klantnr., tel.nr. en gsm nr. bezorgen. Dan zullen we uw situatie bekijken en zorgen voor een passende oplossing.

Gelieve ook de klantgegevens van uw vriendin te bezorgen. Dan zal ik nakijken welke technologie op haar adres beschikbaar is.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer