Ontevreden

  • 27 March 2017
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

Hallo iedereen, sinds een jaar hebben wij bu proximus maar nog ni anders dan miserie gehad. Over onze wifi zijn we heel tevreden maar... onze tv werkt wanneer het goesting heeft, zowel boven als beneden. Meestal komt er op de beide schermen geen signaal en dat we vanalles
Moeten controleren of 'help' of proximus moeten contacteren... maar dat is toch niet correct??? Als je nu gewoon es op je gemak tv wil kijken moet je eerst een half uur aan allee draden staan prutsen... en dan boven hebben we dan het probleem dat sommige afleveringen van onze kinderabbo gewoon sneeuw is... er is al 2 maal iemand geweest van proximus maar dat worden wij wel stillekes aan beu 😞 wie weet hier raad mee??? Mvg

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Ellen,

Spijt me te horen dat je zoveel problemen ondervindt met je Prx tv.

Ik zie dat je over een BBOX3 router beschikt en 2 v5 mini decoders,

verbonden over Wifi bridges.

Tot aan de bbox3 router zie ik geen signaal verlies, kortom het probleem ontstaat op of na de bbox3 router.

De router zelf kan ik momenteel niet bereiken / uitlezen..en zodoende ook de verbinding naar de decoders niet controleren.

Wat de sneeuw betreft: Digitaal kan je nooit geen sneeuw hebben..blokjes, strepen, maar geen sneeuw..dit is enkel op analoge tv mogelijk.. dus betekent toch ergens dat je tv en decoder geen verbinding meer hebben.

Ik zou dus volgende aanraden

Gratis happy house bezoek

https://www.proximus.be/nl/id_cb_happyhouse/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/b-orphans/cb-happyhouse.html

Mvg Sabine
Reputatie 4
Badge +1
De eerste week had ik ook problemen maar ik ben hier nu een goede maand en best tevreden. mijn tv viel ook regelmatig uit maar dit kwam enkel doordat er een slechte verbinding was met de bedrading die van buiten naar binnen kwam. Vanaf dat moment liep alles goed.
Reputatie 5
Badge +4
Dag Bever,

Dat is geweldig goed nieuws 173srm.jpg

Reputatie 4
Badge +1
Soms vind ik het natuurlijk ook triestig voor hen waarbij er zoveel problemen lijken te zijn, al snap ik het niet allemaal. Want er is een gezegde dat zegt. Problemen zijn er voor op te lossen te worden.

Reageer