Beantwoord

Onterechte roamingkosten

  • 24 juli 2017
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Gisteren 58eur aangerekend voor een paar mb roaming in Zwitserland terwijl ik in Frankrijk zat.
Intussen al 1:08 aan de lijn met call center zonder antwoord.
Iemand raad? Thx
icon

Beste antwoord door Martin 24 juli 2017, 12:49

kan via dit Forum , door het versturen van een privébericht

    aan Het Proximus Team via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Bekijk origineel

4 reacties

Na 1u30 wordt er eindelijk opgenomen ... 10 seconden later wordt de verbinding verbroken.
Bravo call center.
kan via dit Forum , door het versturen van een privébericht
    aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Bedankt Martin,

Ik ben intussen gebeld door de klantendienst, het is in orde.
Dat is dan ook al weer eens goed nieuws 😃

Reageer