Beantwoord

Onterechte hoge factuur elke 2 maand

  • 31 December 2016
  • 54 reacties
  • 2233 Bekeken

Beste mensen,

Sinds januari zitten wij bij Proximus met 2 GSMabonnementen, eentje van 13€ (1GB) en eentje van 20€ (2GB). De eerste maanden kregen we telkens een factuur van rond de 90€, wat ook klopte. In september echter kregen we een factuur van 180€, terwijl we niet meer of niet minder mobiel gesurft hadden. We hebben hiervoor naar de klantendienst gebeld en we hebben nadien ook een creditnota ontvangen. Sinds september echter krijgen we om de 2 maand een foute hoge factuur. Dit zijn de bedragen van onze facturen vanaf mei:
Mei: 89,36€
Juni: 89,14€
Juli: 97,32€
Augustus: 90,98€
September: 188,45€
Oktober: 95,59€
November: 178,64€
December: 94,15€

Zoals u ziet zijn er vanaf september elke 2 maand onregelmatigheden. Als ik op dit moment in de app MyProximus kijk, zie ik dat ik terug reeds 25€ of zelfs 40€ verbruikt heb buiten mijn bundel. Dit is onmogelijk, aangezien ik bijna nooit op 4G zit. Zeker niet deze maand, want ik ben 2 weken in verlof geweest en heb geen moment 4G gebruikt. Ik heb reeds 7 keer gebeld naar Proximus, waar ze mij 5 keer lieten wachten of doorverbinden waarna de verbinding verbroken werd en niet teruggebeld werd naar mij, en twee keer waar ze zeiden dat ze er niet veel aan kunnen doen buiten de factuur crediteren. Ik heb geen zin om elke 2 maand te bellen dat de factuur niet klopt, dit is een groter probleem en ik heb al enkele online klachten gelezen met hetzelfde probleem. Zijn er hier nog mensen die dit probleem hebben? En aan Proximus, kan je dit eens serieus bekijken aub? Ik ben erg nieuwsgierig naar het antwoord.

Mvg,
Joachim
icon

Beste antwoord door NickyL 31 March 2017, 09:44

Bekijk origineel

54 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

kan u het betreffend gsm nr geven? ik kijk dit na voor u

Mvg,

Aw
Hoi ik kan mijn gsm nr hier toch nie op dat forum zette?
Hoi heb gsm nr gestuurd in prive bericht.
Gr
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

een facturatie-rechtzetting is uitgevoerd betreffende uw factuur nr 171501653771. U ontvangt op uw volgend factuur een creditnota van € 20, ter rechtzetting.

Mvg,

Aw

Reageer