Beste
Mijn man en ik hebben een proximus pack met nummer 619007493. Een tijdje geleden werd mijn gsmnummer aan dit pack toegevoegd. Dit gebeurde vanaf 7 april. Desondanks krijg ik nog altijd gsmfacturen (klantnummer 26071208) en herinneringen dat ik mijn factuur nog niet betaald zou hebben. Ik krijg alsmaar herinneringen en ik heb al verscheidene keren gebeld om dit in orde te brengen, maar er gebeurt niets. Bovendien heb ik ook al verscheidene keren mijn nieuw adres doorgegeven, maar de gsmfacturen die ik eigenlijk niet meer zou moeten krijgen, komen bovendien nog altijd op m'n oude adres aan... met als resultaat dat ik ze niet of veel te laat krijg...
Ik heb alle gsmfacturen voor 7 april betaald. De betalingen daarop werden via het pack uitgevoerd.
Ik hoop dat dit zo snel mogelijk in orde komt, want dit 'spelletje' duurt echt al lang genoeg.
Brengen jullie dit zo snel mogelijk in orde?
Met vriendelijke groet
Jolynn Maricau
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.