Na al div klachten een melding terug dat de klacht is opgelost volgens de helpdesk medewerker Maar hier werkte het nog steeds niet en heb gevraagd om weer een klacht aan te maken of tenminste een verificatie per phone en medegedeeld dat de faktuur eerder niet wordt betaalt
Toen maar besloten om over te stappen Op 20-12-2016 opgezegd online en moest ingaan op 21-1-2017 Was akkoord bevonden
Nu mei 2017 een herrinerings kost over de faktuur ?? Klacht dus weer niet aangenomen
en een brief dat er problemen waren met de fakturatie en een faktuur over de maanden januari februari maart en stukje April Ben toch geen klant meer bij Proxymus en geen gebruik gemaakt van de diensten
Nu telefonisch contact gehad vandaag Wordt er gewoon gezegd dat moet u nog betalen ?? en de Verbinding werd weer verbroken door de Proxymus Medewerker
Bladzijde 1 / 1
Beste
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.