Onterechte faktuur

  • 11 May 2017
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Na al div klachten een melding terug dat de klacht is opgelost volgens de helpdesk medewerker Maar hier werkte het nog steeds niet en heb gevraagd om weer een klacht aan te maken of tenminste een verificatie per phone en medegedeeld dat de faktuur eerder niet wordt betaalt

Toen maar besloten om over te stappen Op 20-12-2016 opgezegd online en moest ingaan op 21-1-2017 Was akkoord bevonden

Nu mei 2017 een herrinerings kost over de faktuur ?? Klacht dus weer niet aangenomen
en een brief dat er problemen waren met de fakturatie en een faktuur over de maanden januari februari maart en stukje April Ben toch geen klant meer bij Proxymus en geen gebruik gemaakt van de diensten
Nu telefonisch contact gehad vandaag Wordt er gewoon gezegd dat moet u nog betalen ?? en de Verbinding werd weer verbroken door de Proxymus Medewerker 😞 😞 😞

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

Reageer