Vraag

Onterechte facturatie

  • 6 April 2017
  • 1 reactie
  • 191 Bekeken

Geachte,
Op 1/04/2016 ben ik van Leuven naar Aalst gaan wonen. Ik had een proximus abo voor TV, internet en telefoon. Ik wou ook verder in Aalst met Proximus doch de installateur Proximus zei toen, op 30/03/2016, dat het een dure grap zou worden omdat er kabels dienden getrokken te worden, Telenet was er wel beschikbaar en hij zei dan ook dat ik best bij Telenet zou gaan.
Ik heb toen de dag erop mijn modem en decoder naar het proximuscenter in Leuven gebracht (vanuit Aalst!), kreeg toen ook een document mee dat ik dat binnengebracht had en dat mijn lidmaatschap bij proximus hierdoor ten einde was. Maar ..... nadien kreeg ik facturen aan de lopende band voor ... installatie proximus op mijn nieuwe adres in Aalst ... terwijl ik geen aansluiting Proximus meer had (enkel nog GSM !!). Ik dus terug met mijn auto van Aalst naar Leuven en nog eens gaan reclameren ... ze zeiden toen alweer van 'dat klopt idd niet' we geven het nogmaals door. Nu , op heden, krijg ik een aanmaning dat ik achterstallige facturen lopen heb voor meer dan 400 EURO !! Ik zou graag willen dat dit nu eens stopt en dat de diensten bij Proximus zich eens het hoofd breken hoe dergelijke miscommunicatie bij hun diensten zo kan blijven duren ! Als het zo verder gaat zal ik ook mijn enige band met Proximus, GSM dienst, ook stopzetten want dit is er echt over !

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Frank,

Ik heb dossier 42143406 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst.

Kun je mij nog een contactnummer bezorgen waarop je tijdens de kantooruren bereikbaar bent?

Dit mag uiteraard ook via een privébericht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

HeidiE

Reageer