Wij krijgen nu al enkele maanden kosten aangerekend op ons factuur, waar we zelfs niet weten waar ze van komen. Het 'all adult' pack wordt al enkele maanden aangerekend, wat maandelijks toch maar liefst een bedrag is van 19,95 euro. Raar, want wij hebben geen weet van een activatie en geen bevestiging van activatie van Proximus, hoewel zij hier naar mijn weten toch verplicht over moeten communiceren...
Uiteraard al enkele keren gebeld naar de klantendienst en blijkbaar enkel valse beloftes dat het zou stopgezet worden. Tot op de dag van vandaag is het nog steeds niet stopgezet en wordt het nog steeds gefactureerd.
Ik weiger die 19,95 euro te betalen wat dan al twee maal tot een afsluiting heeft geleid. Opnieuw dan maar gebeld naar de klantendienst, alles uitgelegd, sluiten ze onze packs terug aan en beloven die 'all adult' pas af te sluiten, maar opnieuw zien we daar niets van.
Op een schaal van 1 -10 dat ik het beu ben, is het nu toch een 20. Aangezien we al zoveel dingen gedaan hebben, hebben we al contact opgenomen met Test-aankoop in de hoop dat dit nu EIN-DE-LIJK eens in orde komt!
Bladzijde 1 / 1
Dag Maddy_64,
Stuur je me even je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan ook via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Groetjes,
Antonella
Stuur je me even je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan ook via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.