Vraag

Onterecht afsluiten prepaidkaart, help wat moet ik doen ?

  • 14 January 2017
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

19 december is mijn prepaidkaart onterecht afgesloten bij Proximus door een fout die ze gemaakt hebben bij Telenet in Leuven. Iemand heeft per ongeluk mijn nr gegeven bij Telenet en die hebben dit niet nagekeken en dit aan een klant van hen gekoppeld. Nochtans heb ik al jaren deze nr gekoppeld aan mijn simkaart.
Na raadpleging in Proximuscenter te Mortsel, moest ik zelf met de nodige bewijzen naar Telenet en nadien terug naar Proximuscenter. Dit heeft mij een hele namiddag verlof gekost! Binnen 48 uur zou dit in orde komen. Niet in orde ! Meerdere malen gebeld naar klantendienst bij Proximus, waarvan ik zeker meerdere malen een half uur aan de lijn moest wachten wegens drukte en meerdere keren de lijn is afgebroken
Nogmaals langs winkel geweest .Mijn juist opgeladen belwaarde ( op 3 december)van 25 € en overige bedrag dat er nog op stond was ik kwijt zei men. Opnieuw werd er een case aangemaakt, opnieuw laten activeren, binnen 3 dagen zou dit in orde zijn. Niets in orde na 3 dagen.
Ik kreeg ook elke dag een sms dat mijn kaart ging vervallen en dat ik dringend moest opladen, wat ik dus ook geprobeerd heb,( nogmaals 10 € betaald )
Zelfs de persoon van Proximuscenter kon die belwaarde er niet opzetten!
Terug meerdere keren gebeld naar klantendienst, uren aan de lijn gehangen, meerdere malen afgebroken.
Kreeg sms dat mijn case nr 40696222 in behandeling is en dat het binnen 10 werkdagen opgelost zou zijn! (Wat gisteren 13 januari 2017 is !)
Ik kan nog steeds niet : bellen, opladen, sms'en !
Kan iemand mij raad geven aub? Mijn geduld geraakt op na 27 dagen !!!!!!

3 reacties

wat had je gedacht van een nieuw nummer ? en waarom heb je er nog eens 10€ erop gezet als je niet meer in het bezit bent van dit nummer . neem gewoon een nieuwe en zend een sms naar je vrienden met je nieuw nummer . opgelost .
ok , snap uw reactie. Maar ik wil gewoon niet van nummer veranderen. Ik heb al jaren dit nummer.
Trouwens ze hebben mijn nummer terug geactiveerd.
Ik krijg wel oproepen binnen en sms'en binnen maar ik kan zelf niet bellen of sms'en
IK heb er nog eens 10 € willen opzetten omdat ik dat eerst gevraagd had aan verkoper( omdat ik steeds melding kreeg dat mijn kaart ging vervallen, dus ik dacht ik zorg dat ik belwaarde heb dan kan ik al verder en het verdwenen bedrag zal er nadien wel terug bijkomen na behandeling van mijn case ) en deze bevestigde dat dit ging. Na het betalen ervan vroeg ik aan verkoper dat hij dat er zou opzetten en toen bleek het ineens niet meer te gaan.
Toen zei die : ja dan wacht je maar tot alles terug in orde is en dan zet je het er gewoon bij met code.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Adeka,

Stuur je even je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

Reageer