Na bericht dat er aantal punten zouden vervallen, koos ik voor een aankoopbon 10 Euro. Bij de keuze is niet te ziendat deze niet bruikbaar is voor herlading van een pay & go.
Nu zit ik met een waardebon van 10 Euro waar ik niets mee kan aanvangen.
kan deze omgeruild worden voor andere aankoopbon of terug omgezet worden in punten ?.
Proximus zou hier veel duidelijker kunnen in zijn !
Een mail versturen om vragen te stellen lukt ook al niet meer,
Een klacht neerleggen lukt ook niet,
Maar ja zo heeft proximus het virtuele gedacht dat alle klanten tevreden zijn. NIET DUS.
Bladzijde 1 / 1
Dag Dirk,
De vermelding bij dergelijke omruiling=
Een nieuw toestel of een accessoire nodig?
De Proximus-waardebon is geldig:
* voor de aankoop van een toestel of accessoire in een van onze Proximus Centers
* voor de aankoop van een toestel via onze online webshop op www.proximus.be. Een nieuw toestel of een accessoire nodig? Meerdere waardebonnen combineren per aankoop is mogelijk.
Kan je onze even toelichten waar de onduidelijkheid zit, wil het natuurlijk graag escaleren met de nodige feedback. Omwisselen is niet mogelijk op dit moment.
Willen wel eenmaal tussenkomen door een vermindering op je factuur te doen van 10 EUR. Kan je mij alvast je klantgegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Nicky
De vermelding bij dergelijke omruiling=
Een nieuw toestel of een accessoire nodig?
De Proximus-waardebon is geldig:
* voor de aankoop van een toestel of accessoire in een van onze Proximus Centers
* voor de aankoop van een toestel via onze online webshop op www.proximus.be. Een nieuw toestel of een accessoire nodig? Meerdere waardebonnen combineren per aankoop is mogelijk.
Kan je onze even toelichten waar de onduidelijkheid zit, wil het natuurlijk graag escaleren met de nodige feedback. Omwisselen is niet mogelijk op dit moment.
Willen wel eenmaal tussenkomen door een vermindering op je factuur te doen van 10 EUR. Kan je mij alvast je klantgegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Nicky
Hey Nicky, het probleem zal zijn dat je voor 10€ geen herlaadpunten kunt opvragen voor P&G, wel 25€, 15€ en 5€. Het zou misschien leuk zijn, mochten we ook 10€ kunnen herladen, want dat bedrag dekt juist een jaar activatie.
Misschien dat door het ontbreken van die 10€ P&G, de mensen een Proximus waardebon selecteren, met het gedacht dat die ook wel kan voldoen. Niet dus.
Misschien dat door het ontbreken van die 10€ P&G, de mensen een Proximus waardebon selecteren, met het gedacht dat die ook wel kan voldoen. Niet dus.
waarom kan je eigelijk geen waardebon gebruiken als betaalmiddel bij online herladen van P&G?
Omdat de waardebonnen voor herladen P&G er apart bijstaan.
Dat weet ik, al dikwijls gebruikt om mijn vader zijn gsm op te laden, maar als je van iemand een waardebon krijgt kan je hem niet gebruiken als betaalmiddel als je online wilt opladen.
Dus blijft mijn vraag (eigenlijk aan iemand van Prox) waarom zou Proximus dit niet kunnen voorzien ?
Dus blijft mijn vraag (eigenlijk aan iemand van Prox) waarom zou Proximus dit niet kunnen voorzien ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.