Beantwoord

Onstabiele verbindingstijden

  • 15 October 2017
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Sinds een paar dagen heb ik op onregelmatige tijdstippen onderbrekingen van mijn verbinding met Proximus. Echter zes maanden geleden had ik ook deze problemen. Er werd toen tweemaal een techineker gestuurd waarna de problemen opnieuw kwamen en uit zichzelf verdwenen. Echter nu zes maanden later is het terug van dat!

Bij het kijken van ProximusTV en/of het surfen moet ik vaststellen dat mijn modem uit het niets herstart. Alle apparatuur werd reeds bij het eerste maal vaststellen van deze problemen vervangen door de technieker, dit om de mogelijke oorzaak van het probleem van de apparatuur volledig te kunnen uitsluiten. Daar dezelfde problemen nu opnieuw voorkomen lijkt het mij niet aan de apparatuur te liggen maar aan de systemen/centrale van Proximus.

Als ik surf naar MyProximus en mijn verbindingstijden raadpleeg zie ik dat mijn modem, voorheen om 24 uur 's nachts, maar nu om de zoveel uur (om de 2, 4, 10 uur) een herstart uitvoert door het verliezen van signaal met de systemen/centrale van Proximus.

Hebben nog mensen zo'n ervaringen? Hoe kunnen/werden deze problemen opgelost?
icon

Beste antwoord door KimB 16 October 2017, 13:01

Bekijk origineel

2 reacties

Dit kan maar opgelost worden als ze dit door een technieker laten opvolgen
Reputatie 7
Badge +4
Dag Stijn,

Zoals Martin reeds zei gaan we hiervoor eens een technieker moeten langs sturen. Kan je via privé bericht naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) een paar datums sturen dat we iemand kunnen sturen en ook een contactnummer voor de technieker?

Groeten,

Kim

Reageer