Hey,
we hebben thuis Internet start en sinds maandag(9uur) valt mijn internet steeds weg( om de 30 min, soms 1 min). Als ik naar test mijn lijn ga dan staat er dit :
We hebben een probleem gevonden in ons netwerk dat wellicht een invloed heeft op de werking van uw lijn.
Onze excuses voor het ongemak.
Is deze info meestal juist en hoelang gaat dat duren? Ik kan altijd mijn gegevens geven...
Groeten mikey
Bladzijde 1 / 1
Dag Mikey,
Kan je mij via een privébericht je lijnnummer of klantennummer bezorgen?
Dan kijk ik even de lijn na.
Mvg,
OdB
Kan je mij via een privébericht je lijnnummer of klantennummer bezorgen?
Dan kijk ik even de lijn na.
Mvg,
OdB
hey
het privebericht is verstuurd
Mvg Mikey
het privebericht is verstuurd
Mvg Mikey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.