Ik kijk nu al verschillende maanden op de normale zenders. De storing op de HD zenders is zo groot en irritant. Soms is er zelf enorm storing ( haperende beelden) op de niet HD zenders. Ik heb een full HD LED philips tv, en het is zonde dat je dan niet van HD zenders kunt genieten. Ik heb zelf al betalende films ( proberen) bekijken, in HD uitzending, kosten ook iets meer dan de normale. Resultaat, en betaalde HD film met haperend beeld. Om de ***** van te krijgen. Mijn tv staat nochtans op 3 meter van mijn modem. Als ik de modem reset, en de HD decoder ( duurt ook een eeuwigheid), dan is het weg, maar na 30min is het weer van dat.. Dus ligt het duidelijk aan belgacom.
Internet is ok voor hetgeen ik doe, ( ook al heb ik maar 50%, 15Mbps ipv 30Mbps van de downloadspeed van het beloofde "intense internet" speed, meerdere tests gedaan met een kabeltje van 1meter rechtstreeks de modem in...). Wireless haal ik 9 a 10 Mbps
Bladzijde 1 / 1
wat dat internet betreft, je kan uw abo natuurlijk afstemmen op de snelheid (profiel) dat je effectief haalt, heeft geen zin te betalen voor intense als je bv op 16,5/2 profiel zit
wat de hd zenders betreft... is je decoder met een kabel verbonden aan de modem?
indien ja, en je hebt alles al gereset neem contact met de technische dienst op 0800 22 800, want dan zit er probleem op de lijn of is er probleem met modem of decoder.
mvg
wat de hd zenders betreft... is je decoder met een kabel verbonden aan de modem?
indien ja, en je hebt alles al gereset neem contact met de technische dienst op 0800 22 800, want dan zit er probleem op de lijn of is er probleem met modem of decoder.
mvg
• @ Olivier zie ook => • Lijn snelheid (modem sync snelheid) Versus Internet abonnement snelheid
Mvg
PS: ter info op mijn blog kan je ook nog 't een en ander vinden => Klilk Hier
Mvg
PS: ter info op mijn blog kan je ook nog 't een en ander vinden => Klilk Hier
Een en ander ? niet zo bescheiden hé Ricy !
Zoals "Xenne" hierboven vermeld heeft, indien je verbinding maakt met een kabel tussem modem en decoder en je blijft problemen hebben om HD TV te kijken dan kan je best eens contact opnemen met het nummer 080022700. (storing op je lijn of te wijten aan modem of decoder)
Ik heb hetzelfde probleem als jij vermeld, heb ook full HD TV, splinternieuw met alles erop en eraan, maar ik ben in de onmogelijkheid om een kabelverbinding te maken tussen decoder en modem en werk dus draadloos met PLC-adapters. Ik kan ook geen HD TV kijken en ook (heb het nog twee maal geprobeerd de voorbije weken) HD film huren. Het blijft voortdurend zoals je vermeld een boel van haperingen en blokjes met hele stukken zonder beeld. Jammer, maar ik hoop dat er toch ooit eens een betere oplossing kan geïnstalleerd worden dan de PLC adapters. Niets beter natuurlijk dan kabelverbinding indien mogelijk.
Ik moet er wel bij melden dat ik een hele tijd van HD TV kijken heb kunnen genieten maar sinds enkele weken is het niet meer mogelijk.
Gisteren kon ik zelfs niet gewoon SD kijken op sommige momemten was BGC TV kijken niet meer mogelijk van de haperingen. Het was net of ik HD aan het kijken was.
Daarentegen, vandaag is gewoon SD TV kijken opnieuw normaal. Ik begrijp het soms ook niet meer.
Zal hiervoor ook eens met BGC contact moeten opnemen.
Ik heb hetzelfde probleem als jij vermeld, heb ook full HD TV, splinternieuw met alles erop en eraan, maar ik ben in de onmogelijkheid om een kabelverbinding te maken tussen decoder en modem en werk dus draadloos met PLC-adapters. Ik kan ook geen HD TV kijken en ook (heb het nog twee maal geprobeerd de voorbije weken) HD film huren. Het blijft voortdurend zoals je vermeld een boel van haperingen en blokjes met hele stukken zonder beeld. Jammer, maar ik hoop dat er toch ooit eens een betere oplossing kan geïnstalleerd worden dan de PLC adapters. Niets beter natuurlijk dan kabelverbinding indien mogelijk.
Ik moet er wel bij melden dat ik een hele tijd van HD TV kijken heb kunnen genieten maar sinds enkele weken is het niet meer mogelijk.
Gisteren kon ik zelfs niet gewoon SD kijken op sommige momemten was BGC TV kijken niet meer mogelijk van de haperingen. Het was net of ik HD aan het kijken was.
Daarentegen, vandaag is gewoon SD TV kijken opnieuw normaal. Ik begrijp het soms ook niet meer.
Zal hiervoor ook eens met BGC contact moeten opnemen.
Bedankt ricy voor de informatie. Aangezien ik jammer genoeg absoluut geen kabelverbinding kan maken zal ik eens contact opnemen met het nummer dat je vermelde om eventueel een oplossing te vinden (misschien eens de mogelijkheid om Ruckus uit te testen ???, alvorens aankoop). Wie weet.
Dat de technische dienst bereikbaar is via 0800 22 800 is al een hele tijd.
In het keuzemenu heb je dan de optie voor technische problemen.
De 0800 22 700 blijft het 'rechtstreekse' nummer.
In het keuzemenu heb je dan de optie voor technische problemen.
De 0800 22 700 blijft het 'rechtstreekse' nummer.
• Inderdaad ik zou toch proberen om ze te overtuigen om eens met ruckus te mogen proberen,
zo zegt men het in West-Vlaanderen: het vragen staat vrij en het refuseren staat erbij
Mvg
zo zegt men het in West-Vlaanderen: het vragen staat vrij en het refuseren staat erbij
Mvg
• @ axs, ik dacht nochtans van het ergens gelezen te hebben op de BGC Site dat het veranderd was !!
Maar je zal wel van wanten weten en daarom zal ik het dan verkeerd geinterpreteerd hebben!
Mvg
Maar je zal wel van wanten weten en daarom zal ik het dan verkeerd geinterpreteerd hebben!
Mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.