Sinds mei heb ik ingetekend op een MTV Generation 15 abonnement + BB BIS abonnement. Alles was het eerste jaar aan -50% en dit wordt juist aangerekend op mijn factuur. Maar omdat ik via internet heb besteld zou ik 50€ online korting krijgen (-5€ de eerste 10 maand) we zijn nu al 3 facturen en een paar telefoontjes naar klantendienst en e-shopdienst ver en dit wordt nog steeds niet in rekening gebracht. Ze zeggen altijd ik zal dat in orde brengen en je zal dat zien op de volgende factuur. Ik begin dit zo stilletjes aan beu te worden om altijd te moeten bellen en dan te horen krijgen dat het de volgenda maand in orde zou zijn maar dit nog steeds niet is.
Hopelijk kan Eva dit probleem oplossen
Bladzijde 1 / 1
Beste Wu-ter,
Graag ontvang ik uw klantnummer of GSM-nummer, zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst.
Dit mag ook in een privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik uw klantnummer of GSM-nummer, zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst.
Dit mag ook in een privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.