Online programmeren werkt niet

  • 27 March 2013
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Badge

Hallo


Ik heb sinds vandaag een probleem met online programmeren.


Als ik surf naar http://sphinx.skynet.be/tv-overal/tv-gids , dan ga ik naar het programma dat ik wil opnemen, ik klik op opnemen. Ik log in. De pagina herlaad, maar doet niets. (ben wel ingelogd). Als ik dan nog eens op het programma ga staan en dan terug op opnemen klik, komt er op Er heeft zich een fout voorgedaan.


Ik heb dit met verschillende browsers / versies van windows geprobeerd. Altijd komt er hetzelfde op.


Win 8 Firefox, Chrome, IE


Win 7 Firefox, Chrome, IE


Win XP IE





Heeft iemand dit probleem ook?

2 reacties
















Bij werkt het van de eerste keer maar ik vertrek wel vanuit niet ingelogd want ik heb al ondervonden als je de site verlaat zonder uit te loggen dat als je dan later terug op de site komt dat je inderdaad problemen krijgt en als ik het probleem heb dan log ik een aantal keren uit en terug en dikwijls na 2 of 3 keer dit gedaan te hebben werkt het wel.






Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Inderdaad normaal zou dit niet mogen gebeuren !


Als het lukt zonder inloggen wil dit zeggen dat cookies je login data bewaard hebben en daarom altijd best voor je de website verlaat,

van bovenaan rechts eerst uit te loggen en dan afsluiten.


Anders het gratis programmatje CCleaner installeren waar je gemakkelijk onderander cookies kunt laten wissen uit je browser







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reageer