Op 14/04/2017 ben ik overgegaan naar een andere provider. Op 15/04/2017 heb ik online mijn contracten met Proximus opgezegd.
Aangezien ik hier tot op vandaag geen reactie op had gekregen, heb ik MyProximus gecheckt waar ik nog steeds als actieve klant geregistreerd stond.
Ik heb dan ook telefonisch de klantendienst gecontacteerd die beweert dat mijn opzegging nooit is toegekomen. Jolien heeft dan meteen mijn opzeg in orde gebracht en daarvan heb ik per mail bevestiging gekregen. Per post zou ik documenten gaan ontvangen om de Proximus apparatuur mee in te leveren. Vanaf ontvangst hiervan, zal ik betreffende apparatuur binnen brengen in het Proximus verkooppunt in mijn stad.
Ik heb gereclameerd dat ik geen 2 providers ga betalen en gevraagd of ik hierover een klacht kon registreren; volgens Jolien kon dit online. Helaas werd de melding gegeven dat online klachtenregistratie tijdelijk niet mogelijk is.
Vandaar dat ik dit alles nu neerschrijf op dit forum.
Ik wens hierbij dan ook aan te geven dat ik kosten aan Proximus wil vergoeden tot en met 14/04/2017 . Bij controle kan u zien dat er na deze datum geen verbruik meer is geweest via Proximus.
Ik betreur deze gang van zaken die lijkt op opzettelijk oneerlijke bedrijfsvoering, wat illegaal is.
Indien nodig zal ik dan ook verdere stappen ondernemen.
Bladzijde 1 / 1
Dag Sven_054,
Graag ontvang ik je klantgegevens voor nazicht. Deze kan je ook via een privébericht doorsturen.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Graag ontvang ik je klantgegevens voor nazicht. Deze kan je ook via een privébericht doorsturen.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Naam: Sven Soentjens
Tel-nr: 014 58 91 59
Klant-nr: 618236860
Tel-nr: 014 58 91 59
Klant-nr: 618236860
Dag Sven_054,
Ik heb je net een e-mail verstuurd met de labels in bijlage. Je mag hiermee modem en decoder binnenbrengen in een UPS Access Point (voormalig Kiala punt).
De abonnementen van 16/04/2017 tot 30/04/2017 werden gecrediteerd. Creditnota 6793281765 van -28,17 euro volgt nog per e-mail.
Groetjes,
Antonella
Ik heb je net een e-mail verstuurd met de labels in bijlage. Je mag hiermee modem en decoder binnenbrengen in een UPS Access Point (voormalig Kiala punt).
De abonnementen van 16/04/2017 tot 30/04/2017 werden gecrediteerd. Creditnota 6793281765 van -28,17 euro volgt nog per e-mail.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.