Vraag

Online gsm-abonnement (komt niet aan)

  • 14 December 2016
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

hey.

Zondag 11/12 heb ik de Samsung galaxy A5 (2016) voor 49 euro gekocht samen met het gsm*abonnement Mobilus voor 20 euro per maand. Nu stond er in de mail dat proximus mij zo snel mogelijk ging contacteren zodat zij konden langskomen met een contract. na 3 dagen heb ik echter nog steeds geen telefoontje of mail gehad om een afspraak te maken.

heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand naar waar ik moet bellen voor meer info?

Alvast bedankt!

1 reactie

Hoi, ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik. Ik bestelde op 11 oktober een Huawei P9Lite met Mobile 20 abonnement. We hadden al een Proximus Pay en Go Sim kaart dus dat werd binnen de 2 dagen omgezet naar het mobile 20 abonnement. Een groot aantal telefoontjes/mailtjes/bezoek aan proximus winkel en klachten via verschillende kanalen later, kreeg ik vandaag dan eindelijk telefoon van een klantmedewerker die me liet weten dat mijn toestel ten vroegste 19 januari geleverd kan worden. Ze vertelde me er doodleuk bij dat ik eigenlijk beter ben om een goed toestel aan te kopen in 1 maal dan aan een abonnement van 2 jaar vast te zitten met een ondermaats toestel en stelde dan ook voor om een tariefplan wijziging te doen zodat het toestel niet meer geleverd moet worden en ik dus ook op elk moment het abonnement kan stopzetten. Je kan vast wel raden wat mijn volgende acties gaan zijn... Dus ik hoop dat het voor jou beter afloopt, ik heb in elk geval geleerd om geen bestellingen meer online te plaatsen bij Proximus.

Reageer