Onlangs kwam er een technieker bij mij in verband met een klacht van mij dat de digitale tv...

  • 7 November 2013
  • 1 reactie
  • 372 Bekeken


Onlangs kwam er een technieker bij mij in verband met een klacht van mij dat de digitale tv ontvangst niet goed was.Hij heeft enkel de decoder op en af gezet en dan met de boodschap van 'wacht maar af of het beter is'vertrokken.





Nu ontvang ik mijn factuur en daar staat 85€ kost voor technieker,dat is er vér over om voor dat een aanrekening te doen

1 reactie

Beste Mathilde,

Helaas
kunnen wij niet ingaan op uw vraag om terugbetaling.

Een tussenkomst van onze technische dienst is enkel gratis voor storingen
op de Belgacom-infrastructuur, dat wil zeggen tot en met uw telefoonstekker. De
oorzaak van de storing waarvoor u een beroep deed op een technicus, bevond zich achter dit punt en gaf
dus geen recht op een gratis herstelling.

Het
aangerekende bedrag van € 85 (incl. btw) omvat de tijd die de technicus nodig
had om het probleem op te lossen, het benodigde kleine materiaal (kabel,
stekker, …) en de verplaatsingskosten.

Uw
factuur blijft dus geldig.

Mocht
u – in afwachting van een antwoord – de factuur nog niet hebben betaald,
gelieve dat dan zo snel mogelijk te doen. Wij danken u voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer