Ongevraagde opnames!

  • 23 August 2017
  • 8 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
De laatste weken staan er opnames in "mijn planning" die ik niet programmeer!
Nu staat er in de planning: Flying to the ends of earth voor di 29/8 op canvans, is al de tweede keer dat dit programma er in staat.
Nooit van dat programma gehoord, vorige week stond het één journaal in mijn planning! Wie neemt er dat nu op?
Heb vanmorgen modem en decoder V5 gereset, toch is het daardoor niet opgelost.

Is er hier nog iemand met dit probleem?
Hoe oplossen?

mvg.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Janick,

Kan je via de planning niet zien als het als serie is ingesteld en het dan vervolgens wissen?

Groenten, Jimmy
inderdaad is bij mijn vader ook voorgevallen, en anderen hier hebben dit ook al gemeld dat er opnames op hun decoder opgenomen worden zonder deze zelf geprogrammeerd te hebben.
Maar proximus kan die wissen want het lukt niet altijd om te wissen en als het lukt komen ze ook soms weer van zelf terug.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Janick,

Kan je via de planning niet zien als het als serie is ingesteld en het dan vervolgens wissen?

Groenten, Jimmy


Het wordt helemaal niet als serie ingesteld, volgens mijn dochter is dit al 2 weken aan de gang dat dit programma iedere dag in de planning staat die dan door haar wordt gewist. zij dacht dat ik dit programmeerde, wat niet het geval is.
gr.
Reputatie 6
Badge +3
ik heb het gewist en je decoder herstart nu.
Reputatie 5
Badge +3
Jimmy,

Zie nu dat het programma is verwijderd, zal het verder opvolgen en indien nodig iets laten weten.
Alvast bedankt
De laatste weken staan er opnames in "mijn planning" die ik niet programmeer!
Nu staat er in de planning: Flying to the ends of earth voor di 29/8 op canvans, is al de tweede keer dat dit programma er in staat.
Nooit van dat programma gehoord, vorige week stond het één journaal in mijn planning! Wie neemt er dat nu op?
Heb vanmorgen modem en decoder V5 gereset, toch is het daardoor niet opgelost.

Is er hier nog iemand met dit probleem?
Hoe oplossen?

mvg.



Wel , ik heb net hetzelfde probleem en heb dit al enkele keren laten weten:

1 ) door mij geprogrammeerde opnames zijn niet of gedeeltelijk opgenomen.
2) deze opnames lopen vast.
3) een lijst van niet door mij geprogrammeerde opnames, films en series die ik nooit koos om in opname te gaan.
4) reeds lang gewiste serie die plots toch weer over gaat in opname.

Verwijderen lukt niet. Wissen lukt niet. Opname deactiveren lukt niet.
Reset gedaan van volledige installatie.
Probleem herhaalt zich.
helpt het ook niet als proximus die wist, komen ze dan direct terug in de opnames.
Reputatie 6
Badge +3
1. Kan je mij laten weten welke opnames niet zijn opgenomen met exacte datum en zender en programma naam?

2. Welke opnames lopen vast? Decoder al eens herstart?

3. Kan je mij laten weten over welke opnames dit gaat? Dan kunnen wij ze wissen.

Reageer