Op zaterdag 07/01/17 heb ik enkel telefonisch een probleem voorgelegd betreffende 1 van de 4 gsm abonnementen in mijn pack.
Via het betreffende gsm nummer was het onmogelijk een ticket voor De lijn te bestellen.
Er werd telefonisch gezegd dat men deze service zou openstellen en dat dit me niets zou kosten.
Bij de vraag hoe het kon dat de 3 andere gsm abonnementen dit probleem niet kenden kon men geen antwoord geven.
De huidige situatie is nog steeds dat we met het vierde abonnement geen ticket voor de lijn
kunnen bestellen en dat we blijkbaar allerlei ongevraagde wijzigingen op onze pack verkregen.
Plots krijg ik een mail ter bevestiging van de door mij gevraagde wijzigingen (?) waarin staat dat mijn pack werd opgezegd en ik nu tuttimus klant ben; mijn twee gratis boeketten (nature en entertainment) werden vervangen door 1 boeket nl. All entertainment.Ook de 4 gsm abonnementen worden plotseling "Mobilus"?
Graag ontving ik enige verduidelijking ivm de doorgevoerde wijziging en een oplossing voor het probleem ivm bestellen van tickets voor De lijn.
Als bovenvermelde problemen het gevolg zijn van mijn telefoontje zaterdagmorgen staat de geleverde service zeker niet in verhouding tot het gemiddelde maandelijkse bedrag dat wij betalen
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineel