Beantwoord

Ongevraagde contractwijziging? Plots Tuttimus geworden?

  • 9 January 2017
  • 4 reacties
  • 331 Bekeken

Ik heb NOOIT een wijziging van mijn abonnement gevraagd.

Op zaterdag 07/01/17 heb ik enkel telefonisch een probleem voorgelegd betreffende 1 van de 4 gsm abonnementen in mijn pack.

Via het betreffende gsm nummer was het onmogelijk een ticket voor De lijn te bestellen.
Er werd telefonisch gezegd dat men deze service zou openstellen en dat dit me niets zou kosten.

Bij de vraag hoe het kon dat de 3 andere gsm abonnementen dit probleem niet kenden kon men geen antwoord geven.

De huidige situatie is nog steeds dat we met het vierde abonnement geen ticket voor de lijn
kunnen bestellen en dat we blijkbaar allerlei ongevraagde wijzigingen op onze pack verkregen.

Plots krijg ik een mail ter bevestiging van de door mij gevraagde wijzigingen (?) waarin staat dat mijn pack werd opgezegd en ik nu tuttimus klant ben; mijn twee gratis boeketten (nature en entertainment) werden vervangen door 1 boeket nl. All entertainment.Ook de 4 gsm abonnementen worden plotseling "Mobilus"?

Graag ontving ik enige verduidelijking ivm de doorgevoerde wijziging en een oplossing voor het probleem ivm bestellen van tickets voor De lijn.

Als bovenvermelde problemen het gevolg zijn van mijn telefoontje zaterdagmorgen staat de geleverde service zeker niet in verhouding tot het gemiddelde maandelijkse bedrag dat wij betalen
icon

Beste antwoord door AntonellaD 10 January 2017, 12:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Normaal bij een wijziging heb je toch 7 of 14 dagen bedenktijd. Maar op dit moment is het bij PX, Tuttimus wat de klok slaat. Je hoeft maar te bellen en ze denken al dat je Tuttimus klant wil worden. De rest is bijzaak voor PX. Kijk is op de mail dat er op staat dat je bedenktijd hebt.
Normaal gezien zou voordat ik een wijziging aanvraag toch graag weten wat dit mij gaat kosten en wat de andere gevolgen zijn.
Indien ik met een ander abonnement voordeliger uit zou komen verwacht ik van PX dat zij mij dit zouden melden waarna ikzelf alsnog de overweging kan maken.
Wat me zeer tegen de borst stoot is dat PX eenzijdig de overeenkomst aanpast!

Ondanks alles blijft het momenteel wel zo dat mijn dochter geen ticket van De lijn kan bestellen per sms.
Ook dit blijkt een moeilijk op te lossen probleem.
Nog steeds geen antwoord: ondertussen geprobeerd via telefoon, website "ontevreden klanten", privebericht proximus team.

Waarschijnlijk draait het erop uit dat ik verlof dien te nemen om me tot een Belgacom verkooppunt te wenden en hopen dat ik daar toch een minimum aan service kan terugvinden.

Een nieuwe factuur verscheen ondertussen al wel op MYPROXIMUS met de ongevraagde wijziging ondertussen gefactureerd. Bedankt Proximus.........
Reputatie 7
Badge +3
Dag tfr35,

Ik heb je privébericht net beantwoord.

Groetjes,

Antonella

Reageer