Geachte,
Een 2-tal maanden geleden vraag ik Internet + TV aan voor een nieuwe locatie van waaruit wij zullen werken.
De doe-het-zelf kit krijg ik tijdig opgestuurd, met de melding dat er een technieker moet langskomen voor de aansluiting in de straat kast te voltooien, afgelopen vrijdag.
Ik ben vrijdag heel de dag aanwezig geweest, en niemand gezien. Tot ik 's avonds zelf contact opnam met de klantendienst (0800 22 500). Daar vertelde men doodleuk dat de afspraak blijkbaar door omstandigheden niet kon doorgaan. Even verwittigen was blijkbaar onmogelijk.
Ik vraag om een nieuwe afspraak, maar die kon men mij niet direct geven. Ik zou nog teruggebeld worden. Vandaag krijg ik een sms met de melding dat er vrijdag 28/10 iemand zou langskomen. Dat is echter nooit afgesproken geweest. Men heeft ook nooit teruggebeld.
Na opnieuw contact opgenomen te hebben met de klantendienst ben ik bij dispatching terecht gekomen, waar men mij verzekerde dat er morgenvroeg (dinsdag 25/10) iemand zal langskomen. Ik hoop het ...
Dat is echter de laatste kans, anders ga ik naar de concurrentie en kan de doe-het-zelf kit opnieuw opgehaald worden.
Ik vind dit echt geen service, zeker niet voor een kleine KMO en wou dat toch graag even met jullie delen.
Bladzijde 1 / 1
Beste Cerb,
kan je me via een privé-bericht even je Belgacom lijnnummer bezorgen zodat ik voor u verder kan opvolgen of alles correct is verlopen.
Mvg
Eva van Belgacom
kan je me via een privé-bericht even je Belgacom lijnnummer bezorgen zodat ik voor u verder kan opvolgen of alles correct is verlopen.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.