Ongedefinieerd
mijn zoon is klant met pay & go, van zijn pay & go bedrag is er regelmatig €2 afgetrokken en dan staat er ongedefinieerd en zijn eigen telefoonnummer. voor wat kan dit zijn ?
Best uitleg/toelichting vragen aan Proximus met concrete gegevens zoals telefoonnummer en datums via privé bericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Misschien dat je zoon op één of andere manier een abonnement "dienstverlening door derden" onderschreven heeft
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
Is er op de betrokken Gsm geen inkomende sms hieromtrent eventueel meer terug te vinden?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Misschien dat je zoon op één of andere manier een abonnement "dienstverlening door derden" onderschreven heeft
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
Is er op de betrokken Gsm geen inkomende sms hieromtrent eventueel meer terug te vinden?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.