hallo, we hebben sinds deze week de nieuwe bbox 2. hoe werkt de ondertiteling voor gehoorgestoorden? Eén keer werkte die via de teletekst knop en dan traag 888 in te drukken. daarna reageerde dat niet meer. Heeft U een oplossing?
Met dank, riet
Bladzijde 1 / 1
doe eens een factory reset van de decoder zie ricy's blog:
http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec
hieronder heb ik dit deel uit zijn blog gekopieerd:
groetjes,
Elsa
http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec
hieronder heb ik dit deel uit zijn blog gekopieerd:
Factory Reset van BGC-decoder: (Knoppen op het frontpaneel van de decoder gebruiken)
voor een Belgacom V3-decoder
trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in <"ON/OFF"> + "MENU" + "OK"
tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los.
(lang genoeg blijven drukken tot je "FACr" ziet, kan even duren)
.PS: hebt wat geduld bij de V3 kan dit gemakkelijk 30 tot 45 minuten duren !
voor een Belgacom V4-decoder
trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK"
tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.
(lang genoeg blijven drukken tot je "START DRa" ziet, kan even duren)
Bijkomende Opmerkingen:
♦ Opnames worden niet gewist blijven gewoon op HDD staan.
♦ Decoder zet zich terug naar originele fabrieksinstelling.
De decoder wist de geïnstalleerde software en haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk,
de laatste firmware wordt effectief opgehaald.
groetjes,
Elsa
Beste Riet,
zoals Elsa reeds vermeldt, kan je best eerst de decoder herstarten en opnieuw proberen.
Mvg
Eva van Belgacom
zoals Elsa reeds vermeldt, kan je best eerst de decoder herstarten en opnieuw proberen.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.