Beantwoord

Ondertiteling Italiaanse zenders

  • 8 March 2017
  • 9 reacties
  • 1874 Bekeken

heb via alle wegen, teletekst en decoder, vruchteloos geprobeerd om ondertiteling (Italiaans) te bekomen. lukt me niet. wie kan me de weg wijzen?
icon

Beste antwoord door Marleen 8 March 2017, 14:04

Bekijk origineel

9 reacties

vergeten te vermelden: een vriend kan via 777 op TT-pagina de Italiaanse ondertiteling activeren.
Reputatie 7
Badge +6
Hallo, ik heb het even uitgeprobeerd: ik kan nu Italiaanse ondertiteling activeren voor RAI 2 zowel via de TT-pagina en 777 en ook via de OK knop: ondertitels: it: bevestigen, niet voor de andere Italiaanse zenders.
Er zijn op dit ogenblik dus geen ondertitels beschikbaar daar, want als er ondertitels beschikbaar zijn zal u de optie 'ondertitels' zien staan.
Meer info over het activeren en deactiveren van ondertitels op Proximus TV en de zenders waarop ondertiteling mogelijk is:

www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/onderitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Hey Vic,

In geval het je nog moest interesseren i.v.m. ondertitels > klik hier

Mvg,
Reputatie 7
Badge +6
Meer informatie over problemen met ondertiteling van Italiaanse zenders ook hier:
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertitels-voor-rai-uno-37986
Engineering is dit aan het onderzoeken.
Dankjewel Marleen,
hou me aub op de hoogte.
mvrgr
Reputatie 5
Badge +4
Yes dikke-duim-2.jpg
Reputatie 7
Badge +6
Ondertitels zijn opnieuw beschikbaar via de decoder en TT 777 ook voor Rai 1 en 3, maar volgens mij zijn ze daar nog niet helemaal in sync met wat er gezegd wordt. Wel op Rai 2.
Doet me denken aan de problemen met de ondertiteling van de BBC's een tijdje geleden. Dat werd toen toch opgelost, dus mogen we hier hetzelfde hopen?
Reputatie 7
Badge +4
Marleen,

ik heb het doorgegeven en dit blijkt een algemeen probleem te zijn met de huidige software, een oplossing komt nog.
Mijn excuses voor het ongemak.

MVG,

Wim
Reputatie 7
Badge +6
Idem dito hier, als in het gelijkaardig bericht. Prettig WE.

Reageer