Skip to main content
Sinds enige tijd hebben wij een nieuwe decoder. Sinds deze er is, scheelt er wat bij de ondertiteling (888) bij opgenomen programma's. De ondertiteling loopt altijd een minuutje voor, wat dus enorm storend is, zeker voor mijn vader die niet al te best hoort.



Ik belde reeds een aantal keer naar de klantendienst, maar daar iemand vastkrijgen is een ramp. En wanneer je denkt iemand aan de lijn te krijgen, wordt steevast de verbinding verbroken. Dus is er hier ieman die mij kan helpen met dit probleem?



Alvast bedankt!



Simon Vandermeulen

Er op aandringen dat ze dit verhelpen met een software update. Dat is perfect mogelijk.



Ik denk dat je dat best schriftelijk doet, een brief doe altijd meer dan een telefoontje en zelfs een e-mail, want daar wordt overheen gelezen.



Een brief wordt meestal naar de juiste verantwoordelijke doorgestuurd.





Ook vermelden dat je de vraag per aangetekend schrijven zal herhalen als je na 3 weken geen antwoord hebt.


Is een reeds lang gekend probleem. Wordt "zo spoedig mogelijk" opgelost...


Reageer