Weer geen ondertiteling meer op BBC 1-2
Daar gaan we weer
Bladzijde 1 / 1
Vorige week perfecte ondertiteling op BBC 1, nu noppes. Rebooten helpt niet. In 's hemelsnaam! Proximus asjeblief! Hoelang gaat dit spelletje nog duren?
Ik vraag mij af of Dominique Leroy belgacomtv heeft of telenet. Moest zij belgacomtv hebben dan zou ze toch ook zien dat er een heleboel problemen zijn die niet opgelost geraken.
Volledig met je eens Marleen
Klaarblijkelijk zijn we van geen tel als trouwe Proximus klant
Hoe is het mogelijk dat met ons geen rekening gehouden word
En dat dit probleem keer op keer terugkomt
Misschien eens via de ombudsdienst proberen
Klaarblijkelijk zijn we van geen tel als trouwe Proximus klant
Hoe is het mogelijk dat met ons geen rekening gehouden word
En dat dit probleem keer op keer terugkomt
Misschien eens via de ombudsdienst proberen
Vooruit, om 10u45 ineens opnieuw (correcte) ondertiteling op BBC1. De vraag is voor hoelang deze keer.
Bij mij nog niks
Ik ga nu slapen
Morgen misschien in orde
Fingers crossed
Ik ga nu slapen
Morgen misschien in orde
Fingers crossed
Beste,
mijn excuses voor het ongemak. Het probleem zou echter moeten opgelost zijn. Indien niet, herstart eens de decoder. Mocht dit niet baten kan je het me altijd laten weten.
MVG,
Wim
mijn excuses voor het ongemak. Het probleem zou echter moeten opgelost zijn. Indien niet, herstart eens de decoder. Mocht dit niet baten kan je het me altijd laten weten.
MVG,
Wim
Bedankt Wim, hier is alles weer ok, hopelijk bij TS swakke nu ook;
daarjuist wel maar nu niet meer 😃
Beste Elsa klaarblijkelijk heb ik meer chance dan jij
Ook bij ons is de ondertiteling na heropstarten van de decoder terug OK
Beste Wim
Is het niet mogelijk om voor dit euvel een duurzame oplossing te vinden
Als ik zie hoelang dit onderwerp al leeft op het forum lijkt dit me wel gepast
Groeten allemaal en tot de volgende
Ook bij ons is de ondertiteling na heropstarten van de decoder terug OK
Beste Wim
Is het niet mogelijk om voor dit euvel een duurzame oplossing te vinden
Als ik zie hoelang dit onderwerp al leeft op het forum lijkt dit me wel gepast
Groeten allemaal en tot de volgende
Ik heb het probleem in elk geval geëscaleerd naar het engineering team daar dit inderdaad een oud zeer betreft. Ik hoop dan ook op een definitieve oplossing.
MVG,
Wim
MVG,
Wim
Nog maar eens dezelfde zever
Weer geen ondertiteling op BBC 1 en BBC2
Waar blijft de definitieve oplossing??????
Weer geen ondertiteling op BBC 1 en BBC2
Waar blijft de definitieve oplossing??????
Dag swakke,
In de laatste mail die we van onze engineering ontvangen hebben, zeggen ze dat de bugfix voorzien is in de release van Q3. Normaal zou dit ten laatste september moeten zijn.
Mvg,
Andy
In de laatste mail die we van onze engineering ontvangen hebben, zeggen ze dat de bugfix voorzien is in de release van Q3. Normaal zou dit ten laatste september moeten zijn.
Mvg,
Andy
Beste Andy
Ik hoop dat tegen die tijd alles in orde komt
hopelijk eerder
Ondertussen vind ik het toch maar aanmodderen en frustrerend
Groeten
Ik hoop dat tegen die tijd alles in orde komt
hopelijk eerder
Ondertussen vind ik het toch maar aanmodderen en frustrerend
Groeten
Hé Hallo,
Toch nog eens terugkomen op de ondertiteling op BBC. Het is nu ruim een maand (of 2 maanden) geleden dat ik nog gereageerd heb. Zolang loopt de ondertiteling op BBC1 en op BBC2 goed zonder de minste hapering. We hebben er een tijdje op moeten wachten maar zo is het goed en waarschijnlijk kunnen we nu dit item definitief afsluiten. Leuk van proximus. Ik ben tevreden. 🙂
Toch nog eens terugkomen op de ondertiteling op BBC. Het is nu ruim een maand (of 2 maanden) geleden dat ik nog gereageerd heb. Zolang loopt de ondertiteling op BBC1 en op BBC2 goed zonder de minste hapering. We hebben er een tijdje op moeten wachten maar zo is het goed en waarschijnlijk kunnen we nu dit item definitief afsluiten. Leuk van proximus. Ik ben tevreden. 🙂
Als dat geen goed nieuws is Black rider 🙂
Mvg, AM
Mvg, AM
Bij ons werkt de ondertiteling gedurende een 4 tal weken ook correct
Dus weer een tevreden PROXIMUS klant
Dus weer een tevreden PROXIMUS klant
Dat horen wij graag :-)
Mvg, AM
Mvg, AM
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.