Vraag

Onderhoudswerken

  • 4 November 2016
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

beste proximus dienst,

zoals ik juist vernomen heb zijn er in mijn buurt onderhoudswerken bezig. wel op zich heb ik daar geen probleem mee, maar het zou toch leuk zijn als men hiervoor de klanten eerst
even op de hoogte stelt zoals telenet waterdienst en anderen dat doen. en zeg nu zelf dat is geen grote moeite voor jullie er zijn mogelijkheden genoeg vb sms mail enz.
ik erger mij hier nu omdat ik niets meer kan uithalen met een hoop onbeantwoorde mails zit en kinderen die graag hun favoriete programma willen zien.
Misschien eens een goed punt om tijdens jullie vele vergaderingen van klantvriendelijkheid dit eens aan de man te brengen.

met beleefde groeten,

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Philip,

Het is natuurlijk onze bedoeling om dit zo veel mogelijk op voorhand te kunnen doorgeven, echter kunnen de onderhoudswerken ook nodig zijn door onvoorziene zaken, waardoor het dus moeilijk is om je hierbij op de hoogte te stellen.

Ik geef het alvast door aan de betrokken diensten zodanig men hier in de toekomst rekening mee kan houden.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
beste samuel,

bedankt voor uw antwoord. Nu nog een vraag wanneer is het opgelost, want tot op heden is er nog steeds geen signaal en ik zit hier mijn mobiele data op te gebruiken
voor het verzenden van mijn mails.Ik dacht me te herinneren dat in het verleden Belgacom een oplossing had ivm storingen. Hebben jullie die nu nog steeds?. of blijven we
tijdens de onderbreking in de koude staan. Het is trouwens niet de eerste keer en na het doorkijken van de forums ook bij anderen.
Hopelijk zal het vandaag nog opgelost worden 🙂. ik hoor het graag


mvg

philip
Reputatie 7
Badge +4
Philip,

Ik heb even nagekeken, het gaat over een algemene storing, de betrokken diensten zijn op de hoogte en werken zo snel mogelijk aan een oplossing.

Met vriendelijke groeten,

Samuel

Reageer